10 грудня 2009 р.
Типову форму заяви про оформлення та видачу державного акта на право власності на земельну ділянку затверджено на останній сесії Чернігівської міської ради рішенням "Про порядок подачі заяв громадянами України та затвердження переліку документів з метою безоплатних оформлення та видачі державних актів на право власності на земельні ділянки".
Даним рішенням, крім іншого, визначено, що у разі відсутності рішення органу місцевого самоврядування або районної державної адміністрації про передачу земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів громадянин, який отримав її у користування до дня набрання чинності Земельним кодексом України (1 січня 2002 р.), додатково надає наступні документи:
- копії рішення органу місцевого самоврядування або районної державної адміністрації про надання земельної ділянки у користування, у тому числі на умовах оренди;
- копію технічного паспорту на житловий будинок;
- копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно;
- витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно;
копія договору дарування, купівлі-продажу, договору міни будинку, договору довічного утримання, свідоцтва про право на спадщину тощо.
У разі відсутності рішення органу місцевого самоврядування або районної державної адміністрації про передачу земельної ділянки у власність для ведення садівництва громадянин, який отримав її у користування до дня набрання чинності Земельним кодексом України (1 січня 2002 р.), додатково надає довідку, видану правлінням садівничого товариства, про те, що громадянин є членом товариства.
Детальніше про особливості оформлення права власності на земельні ділянки можна дізнатися в управлінні земельних ресурсів та у відділі звернень громадян та соціальних питань міської ради.
Відділ зв'язків з громадськістю
міської ради