Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
5 серпня 2009 р.

Робота зі зверненнями громадян


Фото № 1
Про стан роботи зі зверненнями громадян у Чернігівській міській та районних у місті радах розповів на розширеній нараді начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міськради Сергій Кухаренко. "Діяльність органів місцевого самоврядування спрямована на оперативне реагування на звернення громадян, на цілеспрямоване розв'язання їх обґрунтованих вимог," – підкреслив С.Кухаренко. Із загальної кількості звернень найчастіше люди переймаються питанням соціального захисту (надання матеріальної допомоги, перерахунок пенсії, визначення соціального статусу) – понад 600 звернень з початку року. Наступними за чисельністю (понад 400) є питання будівництва, містобудування, архітектури. Більш як у 350 зверненнях йдеться про комунальні проблеми (опалення, водопостачання, газифікація, ремонт та експлуатація будинків, комунальних мереж, санітарний стан, благоустрій), а також будівництво і ремонт доріг. Сергій Іванович зазначив, що звернення громадян з найбільш життєво важливих питань знаходяться на контролі у керівництва міської ради. Удосконалюються форми особистого прийому громадян, практикується участь у таких прийомах депутатів міської та районних у місті рад. З початку року більш як 100 громадян побували на особистому прийомі у міського голови, ще 175 – на прийомі у його заступників. Безпосередньо у відділі звернень громадян та соціальних питань міськради реалізуються заходи з соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, інвалідів, людей похилого віку, одиноких непрацездатних громадян. Так, з початку року виконкомом міськради надано матеріальну допомогу за зверненнями понад 550 громадян, 90 з яких – учасники Великої Вітчизняної війни. Відділ зв'язків з громадськістю міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!