Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
21 липня 2009 р.

"Про стан удосконалення роботи щодо розгляду звернень громадян у Чернігівській міській раді"


Фото № 1
На засіданні виконкому міської ради 20 липня начальник відділу звернень громадян та соціальних питань Сергій Кухаренко доповідав про стан та удосконалення роботи щодо звернень громадян у Чернігівській міській раді за І півріччя 2009 року. Він повідомив, що робота зі зверненнями громадян у міській та районних у м. Чернігові радах, їхніх структурних підрозділах спрямована на оперативне реагування на звернення громадян, цілеспрямоване розв'язання їх обґрунтованих вимог. Особлива увага приділяється першочерговому вирішенню питань ветеранів війни та праці, інвалідів та непрацездатних осіб, постраждалих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту. За інформацією відділу звернень громадян та соціальних питань, протягом І півріччя поточного року до міської ради надійшло 2 921 звернення громадян, що на 966 звернень менше у порівнянні з минулим роком. За звітний період керівництвом міської ради прийнято на особистому прийомі 206 громадян, з них: міським головою – 82, заступниками міського голови – 124. С. Кухаренко підкреслив, що стан роботи зі зверненнями громадян на місцях постійно вивчається, надається необхідна методична та практична допомога, удосконалюється і поширюється кращий досвід. З огляду на результати аналізу реагування посадових осіб на звернення громадян, вживаються відповідні заходи щодо усунення недоліків та недопущення їх у подальшій роботі. З метою забезпечення прозорості та відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування в роботі зі зверненнями громадян, у засобах масової інформації постійно висвітлюється інформація щодо розгляду звернень, організації особистих прийомів, започатковано постійно діючі рубрики міського голови, його заступників, спеціалістів, які надають консультативно-правову допомогу. Взявши до відома довідку відділу звернень громадян та соціальних питань "Про стан удосконалення роботи щодо розгляду звернень громадян у Чернігівській міській раді", виконавчий комітет вирішив до 20 листопада 2009 року провести комплексну перевірку стану виконавчої дисципліни щодо роботи з документами, кадровій роботі та роботі зі зверненнями громадян в ряді управлінь міської ради. Відділ зв'язків з громадськістю міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!