Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
20 лютого 2009 р.

Розгляд звернень громадян за 2008 рік


Фото № 1
Одним із напрямків діяльності органів місцевого самоврядування є робота зі зверненнями громадян, що надходять до відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради. На думку начальника відділу Сергія Кухаренка, головним завданням є цілеспрямоване розв’язання обґрунтованих вимог кожного звернення, надання всебічної допомоги та підтримки людям, які звертаються з будь-якою проблемою, дотримуючись усіх необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного та якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують. Керівництво міської ради, її виконавчі органи постійно проводять системну роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян. Насамперед, застосовуються різні форми організаційно-масової роботи з вивчення справ на місцях, забезпечується взаємодія не тільки структурних підрозділів міської та районних у місті рад, а й депутатів усіх рівнів, вишукуються нові, більш дієві форми спілкування з людьми. Але найголовніше, на думку С.Кухаренка, це оперативність вирішення питань. Відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради проводиться цілеспрямована робота по контролю за розглядом звернень, в яких переважно піднімаються питання житлово-комунального господарства, надання житла, переобладнання квартир та приміщень, приватизація земельних ділянок, надання матеріальної допомоги, призначення та збільшення пенсій, своєчасність отримання соціальних виплат та інші. С.Кухаренко зауважив, що значна увага приділяється розгляду звернень громадян з найбільш життєво важливих питань, і вони знаходяться на контролі у керівництва міської ради. Крім того, проводиться особистий прийом громадян, практикується участь у таких прийомах депутатів міської та районних у місті рад. Також діє практика виїзних прийомів у трудових колективах та за місцем проживання громадян. Постійно проводиться аналітична робота за матеріалами розгляду звернень, що дає можливість виявляти динаміку росту чи зменшення звернень, причини, що їх породжують, вивчати потреби та запити жителів міста, враховувати їх при формуванні бюджету міської та районних у місті рад, програм соціально-економічного розвитку, вживати вичерпних заходів щодо реального поновлення порушених прав. За 2008 рік керівництвом міської ради прийнято на особистому прийомі 364 громадянина, до міської ради надійшло 7228 письмових звернень, що на 1003 менше порівняно з 2007 роком. Також зменшилась і загальна кількість громадян, які звернулись до міської ради: у 2008 році – 12923, а у 2007 році – 22136 осіб. Забезпечується уважне ставлення до розгляду звернень громадян пільгових категорій – 839 із загальної кількості звернень. Це інваліди, учасники війни, бойових дій, вдови загиблих на фронті - 271; багатодітні сім’ї, одинокі матері - 54; ветерани праці, пенсіонери - 514. Крім того, до загальноміського диспетчерського центру надійшло 6875 звернень, з яких 5808 - задоволено, 750 – роз’яснено. За словами С.Кухаренка, проведений аналіз показує, що робота зі зверненнями громадян у Чернігівській міській раді ведеться відповідно до вимог діючого законодавства, сприяє позитивному спілкуванню мешканців міста з керівництвом міської ради та керівниками її структурних підрозділів. І як наслідок, у порівнянні з 2007 роком, кількість звернень, що надійшли, зменшилась на 9,2%. Міська рада буде і надалі, у межах наданих їй повноважень, удосконалювати форми та методи роботи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, здійснення контрольних функцій даного напрямку роботи на місцях. За інформацією відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!