22 січня 2008 р.
Вдосконалення роботи із зверненнями громадян – саме таким було основне питання, що розглядалося під час засідання виконавчого комітету Чернігівської міської ради.
Як повідомив начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко, минулого року у Чернігові до органів місцевого самоврядування надійшло понад 8 200 звернень громадян, що на 900 більше, ніж попереднього року. Натомість колективні звернення зменшилися. На особистому прийомі у керівництва міськради побували майже 1000 чернігівців, причому більше 500 з них звернулися зі своїми проблемами до міського голови Олександра Соколова.
За словами С.Кухаренка, половина звернень стосуються вирішення проблем житлово-комунального господарства, покращання житлових умов, отримання матеріальної допомоги. "Останнім часом зросла кількість звернень, що стосуються земельних питань, зокрема, її приватизації", - підкреслив начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради. С.Кухаренко наголосив, що усі звернення громадян розглядаються належним чином і рівень їх задоволення є високим.
Чернігівський міський голова Олександр Соколов акцентував увагу членів виконкому на реальних термінах виконання робіт, про які йдеться у зверненнях громадян. "Давайте чітко узгоджувати терміни між різними службами", - наголосив міський голова.
Члени виконавчого комітету Чернігівської міськради внесли окреме доповнення до рішення – розпочати роботи зі спорудження пандусу за адресою відділу – Шевченка,9. Зі спорудженням пандусу і люди з особливими потребами зможуть побувати на особистому прийомі у міського голови.
Під час засідання виконкому також розглядалися інші важливі питання життєдіяльності міста.
Ірина Синельник