Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
22 січня 2008 р.

Вдосконалення роботи із зверненнями громадян


Фото № 1
Вдосконалення роботи із зверненнями громадян – саме таким було основне питання, що розглядалося під час засідання виконавчого комітету Чернігівської міської ради. Як повідомив начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко, минулого року у Чернігові до органів місцевого самоврядування надійшло понад 8 200 звернень громадян, що на 900 більше, ніж попереднього року. Натомість колективні звернення зменшилися. На особистому прийомі у керівництва міськради побували майже 1000 чернігівців, причому більше 500 з них звернулися зі своїми проблемами до міського голови Олександра Соколова. За словами С.Кухаренка, половина звернень стосуються вирішення проблем житлово-комунального господарства, покращання житлових умов, отримання матеріальної допомоги. "Останнім часом зросла кількість звернень, що стосуються земельних питань, зокрема, її приватизації", - підкреслив начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради. С.Кухаренко наголосив, що усі звернення громадян розглядаються належним чином і рівень їх задоволення є високим. Чернігівський міський голова Олександр Соколов акцентував увагу членів виконкому на реальних термінах виконання робіт, про які йдеться у зверненнях громадян. "Давайте чітко узгоджувати терміни між різними службами", - наголосив міський голова. Члени виконавчого комітету Чернігівської міськради внесли окреме доповнення до рішення – розпочати роботи зі спорудження пандусу за адресою відділу – Шевченка,9. Зі спорудженням пандусу і люди з особливими потребами зможуть побувати на особистому прийомі у міського голови. Під час засідання виконкому також розглядалися інші важливі питання життєдіяльності міста. Ірина Синельник
Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!