20 грудня 2007 р.
Основними завданнями колективу Центру телекомунікаційних послуг є розвиток телефонної мережі м. Чернігова, поліпшення якості обслуговування користувачів і надання нових послуг.
Про виконання цих завдань у поточному році інформував 19 грудня на розширеній нараді із заступниками міського голови, начальниками відділів і управлінь міської ради, головами Деснянської та Новозаводської районних рад, керівниками міських органів державної виконавчої влади, міських служб та засобів масової інформації начальник ЦТП Чернігівської філії ВАТ «Укртелеком» Стинцов С.А. у своїй доповіді «Робота центру телекомунікаційних послуг. Надання послуг електрозв’язку та продажу послуг мешканцям м. Чернігова».
За звітній період працівники центру надали послуг на суму 52 млн. 800,1 тис. грн., що складає 104, 1 % у порівнянні з аналогічним періодом 2006 року. Постійно збільшується кількість абонентів комп’ютерного зв’язку. Введено нову більш якісну та швидкісну послугу ADSL. Значно зросли доходи від комп’ютерного та міжнародного телефонного зв’язку.
Приріст основних телефонних апаратів за 11 місяців поточного року склав 3482 одиниці. Центр телекомунікаційних послуг ЧФ ВАТ «Укртелеком» постійно проявляє турботу про пільгові категорії населення м.Чернігова. Майже кожний 5-й телефонний апарат належить пільговику.
На сьогоднішній день у місті існує черга на установку телефонів у кількості 4958 чоловік. З них 460 пільговиків.
У поточному році працівники центру проводили значну роботу по освоєнню інвестицій, в цілому виконано робіт на суму 450 тис. грн., в тому числі поточні та капітальні ремонти ліній зв’язку. Значна увага приділяється якості зв’язку.
Відділ зв’язків з громадськістю
міської ради