Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
20 листопада 2007 р.

Дні PR в Україні: імідж регіонів як складова іміджу держави


Фото № 1
16-17 листопада у столиці України під егідою Міжнародної асоціації по зв'язкам з громадськістю (IPRA) та за сприяння Української PR Ліги проходив Міжнародний щорічний самміт "Дні PR в Україні" "Комунікації: управління змінами" (PR Days in Ukraine 2007). Організатор самміту - Bohush Communication. За словами учасника заходу, начальника відділу зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради Ірини Соломахи, самміт проходив у міжнародному форматі за участю спеціалістів в галузі PR з провідних країн світу і дав можливість вітчизняним фахівцям зі зв'язків з громадськістю ознайомитися із сучасними тенденціями розвитку, стандартами та можливостями паблік рілейшнз в світі. Доповідачі підкреслювали, що сучасний імідж України формується також і за рахунок іміджу регіонів. Розглядалися інвестиційні та туристичні складові іміджу регіонів та стратегія формування позитивного іміджу як країни в цілому, так і регіонів, зокрема. Ірина Соломаха переконана, що Чернігів, який славиться надзвичайно багатими культурно-мистецькими традиціями та безцінною архітектурно-історичною спадщиною, має всі шанси використати відзначення 1100-річчя першої літописної згадки про місто для поліпшення свого іміджу як одного з провідних туристичних центрів України. Відділ зв’язків з громадськістю міської ради
Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!