23 жовтня 2007 р.
Касир зобов’язаний видати покупцеві фіскальний чек – ці слова стали для всіх уже аксіомою. Хоча є чимало нюансів, без яких не можливо підприємствам та підприємцям працювати у законодавчому полі. Саме про це йшлося під час семінару для бухгалтерів у ДПІ у м. Чернігові на тему: «Використання реєстраторів розрахункових операцій».
Начальник відділу оперативних перевірок Ольга Стеченко розповіла про процедуру реєстрації та зняття з обліку касових апаратів, а також проаналізувала типові порушення і штрафні санкції за них. Вона наголосила, що при ліквідації підприємства необхідно знімати з реєстрації і касовий апарат. Інакше за нього потрібно подавати звітність до податкових органів.
О.Стеченко підкреслила, що для різних видів діяльності слід використовувати певні касові апарати. «Тому варто підійти до податківців і проконсультуватися відповідно до свого напрямку роботи, з яким апаратом працювати краще», - сказала вона.
Крім того, податківці нагадали, яку інформацію повинен містити фіскальний чек. Це назва господарської одиниці, її адреса, для суб’єктів підприємницької діяльності платників ПДВ – індивідуальний податковий номер, для інших – ідентифікаційний номер. Повинні зазначатися також кількість товару, його вартість, форма оплати товару та сума. Форма фіскального чеку зареєстрована у Міністерстві юстиції України. Будь-які відхилення від неї можуть бути несприятливими як для підприємства, яке цей чек видає, так і для покупця (у випадку доведення факту покупки товарів чи отримання послуг).