Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
17 жовтня 2007 р.

Транспортні перевезення в райони садово-городніх масивів завершені


Фото № 1
Про виконання рішення виконкому міської ради щодо транспортного забезпечення населення міста Чернігова у райони садово-городніх масивів на весняно-літній період 2007 року (з 10 квітня до 14 жовтня) йшлося на розширеній нараді із заступниками міського голови, начальниками відділів та управлінь міської ради, головами Деснянської та Новозаводської районних рад, керівниками міських органів державної виконавчої влади, міських служб та засобів масової інформації. Начальник управління транспорту та зв’язку міської ради Володимир Воронін розповів, що населення Чернігова має понад 20 тисяч дачних ділянок, об'єднаних у 112 товариств та займають територію більш як 1000 гектарів. У приміській зоні розміщені: у Рівнопіллі – 4700 ділянок, у Жавинці – 3000, Киїнці – 2000, Півцях – 3000, Подусівці – 2700, Рудці – 2500, Пролетарському Гаю – 1500. Транспортне забезпечення цх масивів забезпечується за рахунок міського автомобільного та електротранспорту. Значна кількість садово-городніх ділянок розташовані на значній відстані від обласного центру в районі сіл Дроздівка, Жукотки, Шестовиця, Українське, Деснянка, Петрушин та інших, де транспортне сполучення можливе лише за рахунок приміських автобусів та залізниці. Щороку міськвиконком затверджує своїм рішенням пасажирську мережу дачних маршрутів, графіки пільгових перевезень, а також визначає перевізників, що працюватимуть на визначених маршрутах. Відповідно до цього рішення всі дачні маршрути були обстежені, здійснено ремонт дорожнього покриття. Крім автобусів до дачних перевезень були залучені тролейбуси КП "ЧТУ" та залізниця, що забезпечило можливість своєчасно доставляти садівників та городників до залізничного вокзалу і вже електричками доставляти пасажирів до садово-городніх ділянок. Особливу увагу цього року приділили організації перевезення пасажирів, що прибували на станцію Чернігів у вечірню пору, коли одночасно прибуває чотири приміських поїзди. Додатково залучалися автобуси та тролейбуси, враховувались зауваження пасажирів, загалом ситуація порівняно з попередніми роками була значно кращою. Володимир Воронін наголосив, що стабільна робота транспорту на всіх дачних маршрутах забезпечувалась завдяки співпраці з дочірнім підприємством "Пассервіс" ВАТ "Чернігівавтосервіс", адже лише тут працюють автобуси достатньо великої місткості. Аналізуючи звернення громадян, управління транспорту та зв’язку міської ради ініціювало відкриття нового міського автобусного маршруту №36 "Вул. Бєлова – Дачі "Жавинка", який не лише сполучив один з найбільших житлових мікрорайонів з найбільшим дачним масивом, а й вирішив проблему транспортного забезпечення працівників Чернігівської ТЕЦ. Враховуючи побажання жителів мікрорайону Півці, було змінено схему руху автобуса №22 «Вул. Одинцова – Рівнопілля», який цього року курсував вулицею Кільцева. Щодо забезпечення функціонування доволі складних маршрутів «Чернігів – Березанка» та «Чернігів – Якубівка», Володимир Воронін підкреслив злагоджену роботу керівництва ВАТ «Чернігівавтосервіс» та ВАТ «Чернігівське обласне підприємство об’єднання автобусних станцій». Начальник управління транспорту та зв’язку міськради переконаний, що плануючи роботу у сфері дачних перевезень на наступний рік, слід обов’язково залучати сучасні автобуси великої і надвеликої місткості. Відділ зв’язків з громадськістю міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!