Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
19 червня 2007 р.

Податківці вивчають громадську думку щодо якості своєї роботи

Соціологічне опитування платників податків щодо якості роботи податківців традиційно проводиться щоквартально. Уже відомі попередні підсумки опитування про роботу фахівців ДПІ у м. Чернігові за І півріччя року. Підсумки опитування засвідчили, що 52,2% опитаних громадян оцінюють діяльність органів державної податкової служби щодо налагодження партнерських відносин з платниками податків як добру, 29,5% - як задовільну, 17,3% - як дуже добру. Лише 1% - як незадовільну. Відповідно до узагальненого опитувального листа, у 46,8% опитуваних не виникає жодних проблем під час своєчасної сплати податків, заповнення та надання податкової звітності тощо, у 39,2% громадян іноді виникають окремі питання. У 3,7% постійно виникають проблеми під час виконання податкових зобов’язань, 10,3% респондентів зазначили, що з цими питаннями не стикаються. Результати опитування також засвідчили, що 70,4% платників податків вважають, що органи державної податкової служби своєчасно та якісно розглядають звернення громадян; задовільно оцінюють рівень розгляду звернень громадян 7,7%, а 2,2% опитуваних вважають, що відповіді на запитання носять формальний характер та не вирішують питання по суті звернення, 0,2% респондентів були змушені звертатися повторно або за допомогою органів ДПС вищого рівня. Щоправда, 19,5% опитаних платників податків не відповіли на це запитання. Заслуговує на увагу запитання щодо рівня послуг з роз’яснення податкового законодавства, що надаються працівниками податкових органів. 71,8% громадян вважають, що послуги з роз’яснення податкового законодавства надаються завжди своєчасно та на високому професійному рівні, 21,1% громадян такі послуги задовольняють, 0,5% - зовсім не задовольняють, 6,6 % респондентів такими послугами не користуються. У своїх анкетах респонденти також назвали фактори, що негативно впливають на авторитет податкової служби. Чернігівці, які брали участь в опитуванні, основними негативними чинниками вважають: - недосконалість податкового законодавства (часті зміни, неоднозначне тлумачення, розбіжності у законодавчих актах) – 68,3%; - високі ставки податків – 20,4%; - важка і заплутана податкова звітність – 3,6%; - великі штрафні санкції – 3,2%. - інші - 4,5%; Загалом було опитано 1951 респондент різного віку. Серед опитаних переважали громадяни, що мають вищу освіту – 49,5%. В опитуванні брали участь підприємці (41,8%), службовці (27,7%), робітники (12,7%), студенти (8,0%), пенсіонери (4,4%), безробітні (4,0%), військовослужбовці (1,4%). Моніторинг громадської думки здійснювався шляхом анкетування громадян під час взяття на облік суб’єктів підприємницької діяльності, проведення семінарів, лекцій для платників податків, засідань “круглого столу” за участі підприємців, зустрічей з трудовими колективами підприємств, організацій, установ, відвідування громадянами податкових органів. Ірина Берегова, завідувач сектору зв’язків із ЗМІ

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!