Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
3 березня 2007 р.

"Телефон довіри" – реальний механізм взаємодії з громадськістю

При Чернігівській міській раді продовжує працювати "телефон довіри", за яким можуть звертатись чернігівці щодо роботи комунальних служб, транспорту та правоохоронних органів. Про це повідомили у відділі зв'язків з громадськістю міськради. Кожному мешканцю міста, який звернувся на телефон довіри, надається письмова відповідь. Проте до розгляду і подальшого реагування інформація приймається від заявника тоді, коли він вказує своє прізвище, ім'я та по-батькові, домашню адресу і телефон. Мешканці міста можуть звертатися з пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, державних установ, підприємств та організацій. Береться до уваги та перевіряється інформація щодо зловживань працівниками цих установ. Так, протягом минулого року громадяни найчастіше скаржилися на незадовільну роботу комунальних служб, наводили факти бездіяльності міліції та виконавчих служб, повідомляли про порушення правил благоустрою та стихійну торгівлю. Досить часто люди не зовсім вірно розуміють призначення телефону довіри та звертаються з питаннями, які не є у компетенції міськради та виконкому. Нагадуємо, що телефон довіри працює при відділі з питань діяльності правоохоронних органів міської ради (7-40-14) та відділі звернень громадян та соціальних питань міської ради (67-64-76). Телефонувати можна в робочі дні у час, що відповідає роботі виконавчих органів міської ради – з 8.00 до 17.00 з перервою на обід з 13.00 до 14.00.

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!