20 вересня 2006 р.
З початку року до ДПІ у м. Чернігові надійшло 66 звернень громадян. Про це повідомила заступник начальника відділу зв’язків з громадськістю, ЗМІ та масово-роз’яснювальної роботи Ірина Берегова.
„Робота із зверненнями громадян – важлива складова у діяльності податківців, у такий спосіб ми маємо зворотній зв’язок з платниками податків”, - наголосила вона.
Як розповіла Ірина Берегова, найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання контрольно-перевірочної роботи, також актуальними є кадрові питання. З початку року керівництво ДПІ у м. Чернігові провело 60 особистих прийомів громадян. „Переважна більшість чернігівців, які записуються на особистий прийом – підприємці, тож питання, які їх цікавлять стосуються, в основному, стосуються фінансово-господарської діяльності підприємств”, - сказала вона.
Цього року до ДПІ у м. Чернігові надійшло 4 скарги, у яких йшлося про недоліки у роботі та неправомірні рішення посадових осіб органів державної податкової служби. При перевірці скарг порушень з боку працівників податкових органів не встановлено.
Відділ зв’язків з громадськістю, ЗМІ та
масово-роз’яснювальної роботи ДПІ у м. Чернігові