Після завершення ремонтних робіт потрібно обов’язково подати повідомлення через Дію (зокрема через мобільний застосунок Дія) або ЦНАП про виконання робіт, але не пізніше 12 місяців з моменту нарахування коштів.
Які звіти необхідно подати?
Кошти для ремонтів категорії Б зараховуються двома траншами (70% та 30%). Щоб отримати другий транш, люди мають обовʼязково прозвітувати, що вони вже використали отримані раніше кошти.
Як і куди подавати звіт?
Після завершення ремонтних робіт, визначених у чек-листі отримувач компенсації категорії А зобов’язаний протягом 12 місяців (18 місяців у разі проведення ремонту категорії Б – 350 тис. грн за квартиру та 500 тис. грн за приватний будинок) після зарахування коштів на спеціальний рахунок повідомити про завершення ремонтних робіт.
Це потрібно зробити разом з фотофіксацією проведених ремонтних робіт та придбаної будівельної продукції на даний час – засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія.
Для подачі повідомлення про ремонт потрібно:
У випадку неподання повідомлення про завершення виконаних робіт на пошкодженому об’єкті нерухомого майна – обов’язково буде проведено верифікацію.
За повідомленням відділу організації роботи з питань компенсації за пошкоджене та знищене нерухоме майно