Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
6 червня 2024 р.

Чернігів – лідер за якістю обслуговування та послуг: дев'яте всеукраїнське муніципальне опитування

+10
+7

Фото № 1
Фото № 2
Фото № 3
Фото № 4
Фото № 5
Фото № 6
Фото № 7
Фото № 8
Фото № 9
Фото № 10
Фото № 11
Фото № 12
Фото № 13

Дев'яте всеукраїнське муніципальне опитування Міжнародного республіканського інституту (IRI) в Україні засвідчило, що Чернігів лідирує серед міст, де мешканці дали високу оцінку якості обслуговування та послуг.

Презентація дослідження відбулася у Києві 5 червня. Участь у заході взяли: директор Міжнародного республіканського інституту (IRI) в Україні Майкл Дракман, директор IRI у Євразії Стівен Нікс, голова Асоціації міст України Олександр Слобожан, міські голови та в.о. міського голови Києва, Дніпра, Хмельницького, Івано-Франківська, Чернігова та інших міст. 

Другий рік дослідження проводиться в умовах повномасштабної війни. Тому для порівняльного аналізу міста поділені за трьома категоріями  захід, центр та прифронтові, в якій і Чернігів. В своєму блоці наше місто безумовний лідер за рівнем задоволення мешканців послугами. Якщо дивитися на загальноукраїнський показник, то ми у ТОП-3, разом з Луцьком та Вінницею. 

 

– Завжди приділяємо велику увагу цьому опитуванню, аналізуємо його. Це дає можливість орієнтуватися у проблематиці та мати розуміння, що потрібно людям. Відповідно, підтягувати сфери, де ми трошки відстаємо, і посилювати там, де є результат, – говорить про значення цього щорічного дослідження в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако. 

 

 

 

В межах цього дослідження чернігівці оцінювали якість надання 19 різних послуг, зокрема, маємо такі результати:

  • якість послуг водопостачання високо оцінили 84% респондентів, ще 13% поставили середню оцінку. Це другий найвищий показник за рівнем задоволення послугою, попереду Луцьк; 
  • роботою вуличного освітлення абсолютно задоволені 78%, ще 17% обрали середню оцінку;
  • опаленням задоволені 77% чернігівців. Зазначимо, що після складного періоду у лютому-березні 2022 року у Чернігові вдалося забезпечити безперебійне проходження вже двох опалювальних сезонів. Знову ж таки, за рівнем задоволення послугою ми на другому місці після Луцька;  
  • якість прибирання сміття високо оцінили 68% опитаних, ще 28% поставили середню оцінку. Це третій показник в Україні;
  • якість транспортної інфраструктури та громадських перевезень – 59%, середня оцінка від 27% опитаних. Цей показник зріс у порівнянні з минулими роками, пов'язано це з реформуванням сфери громадських перевезень; 
  • школам та дитячим садкам поставили високу оціну 43% та 45% відповідно, а ще 30% та 26% – середню. Нагадаємо, що після бойових дій у 2022 році було пошкоджено/зруйновано близько 80% закладів освіти Чернігова, а вже з літа 2022 року вдалося поступово запускати офлайн виховний, а з вересня і навчальний, процеси, поступово збільшуючи кількість закладів, які можуть працювати, маючи для цього обладнані укриття. Рівень задоволення у порівнянні з минулим роком зріс;
  • дорогами у місті повністю задоволені 13% чернігівців, 39% обрали варіант «середньо», 22% – «погано». Такі оцінки пов'язані з тим, що взятий на відновлення доріг курс у Чернігові, починаючи з 2016 року, був призупинений повномасштабною війною. Пріоритетами стала вібдудова міста після бойових дій, в першу чергу, житла, критичної інфраструктури, закладів освіти та медицини. Зараз же, крім відбудови, зосереджена робота і на підтримці ЗСУ, а дороги ремонтуються переважно ямковим методом; 
  • доступ для людей з інвалідністю 13% респондентів оцінили високо, 42% – середньо, 20% – погано. Знову ж таки, до великої війни безбар'єрне середовище було частиною капітальних ремонтів у місті, виконання яких на час війни призупинено.

 

– Для мене дуже важливо, що попри всі складнощі та тиск, який є на місцеву владу, ми цьогоріч є лідерами серед міст України. Бачити високу підтримку людей – найбільша мотивація у роботі місцевої влади, тому що ми працюємо для чернігівців і наша мета зробити життя в місті комфортним та безпечним, на скільки це взагалі можливо під час війни. Попри всі складнощі Чернігів продовжує відновлення і я радий, що люди вірять в завтрашній день нашого міста. Зробимо все можливе, аби цей завтрашній день був. 

Також, для мене це дослідження важливий сигнал, що попри всі спроби нівелювати та знищити місцеве самоврядування, воно показує свою спроможність, показує, що розуміє проблеми людей, і те, що місцеве самоврядування – одна із найважливіших інституцій для демократичного розвитку України та для функціонування країни в умовах війни, –  сказав під час презентації дослідження Олександр Ломако. 

Довідково. Опитування проводилося Соціологічною групою «Рейтинг» на замовлення Центру аналізу та соціологічних досліджень Міжнародного республіканського інституту у 21 місті України (Київ та усі обласні центри, де безпекова ситуація дозволяла провести дослідження) з 13 квітня по 14 травня 2024 року за допомогою face-to-face інтерв'ю на дому у респондентів. Вибірка складалася з 16,800 громадян віком від 18 років і старше. Отримані дані у кожному місті були зважені по статі та віку з використанням національних статистичних даних (станом на 1 січня 2022). Статистична похибка для кожного міста не перевищує ±3,5%. Досяжність респондентів у середньому склала 49%. Опитування було проведено за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Повне дослідження тут.

Пресслужба Чернігівської міської ради

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!