Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
24 травня 2023 р.

Мунварта перевірить і винесе приписи на демонтаж рекламних вивісок, які не відповідають затвердженому дизайн-коду


Фото № 1
Фото № 2
Фото № 3
Фото № 4

Таке доручення під час загальноміської щотижневої наради 23 травня дав муніципальній варті в.о. міського голови Олександр Ломако.

— Дайте мені в п'ятницю проміжний звіт з моніторингу, починаючи з центральної частини міста та проспекту Левка Лук'яненка, дотримання нашого дизайн-коду по вивісках. Є приклади, де його не дотримуються, наприклад, перехрестя просп. Перемоги та вул. Гончої. Те, що там повісили на фасад магазину, не відповідає нашому рішенню, прийнятому на виконкомі, яке пройшло і регуляторну процедуру. Ми почали цю роботу восени, напередодні повномасштабного вторгнення, сьогодні треба продовжувати вирішувати подібні питання — демонтувати їх. Незважаючи на те, що підприємець поніс витрати, незважаючи на те, що йому так подобається і здається, що буде більше клієнтів, це неповага до міста. Тому припис і демонтаж, — прозвучало в дорученні в.о. міського голови. 

Нагадаємо, що Чернігів до 24 лютого 2022 року рухався у напрямку мінімізації зовнішньої реклами та уніфікації вивісок. Місто наближалося до європейських норм і стандартів.

Восени 2020 року було затверджено Концепцію оформлення зовнішніх фасадів будинків з об’єктами громадського призначення. До того часу оформлення рекламних вивісок здійснювалися на розсуд і смак власників, що часто досить сильно спотворювало зовнішній вигляд міста. 

Зважаючи на виклики ковіду, підприємцям був даний  рік для поступового приведення своїх вивісок до затверджених норм. Вже з 2021-го співробітники муніципальної варти  почали перевіряти паспорти фасадів у власників бізнесу. Тим, у кого вони застаріли чи відсутні, виписували приписи і направляли на комісію з питань архітектури.

Далі по кожному закладу свої висновки робили фахівці профільного управління і надавали рекомендації щодо розміщення тих чи інших конструкцій на фасаді, аби вони не вибивалися із загальної ідеї.

Мета розробленого дизайн-коду  усі представники бізнесу повинні уніфікувати види, матеріали, стилі й розміри вивісок та інформаційних табличок, місця їх розміщення. В результаті — покращиться зовнішній вигляд фасадів будинків/вулиць і збільшиться привабливість міста для містян і гостей.

Пресслужба Чернігівської міської ради

Головне фото - Валентин Бобир 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!