Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
15 січня 2015 р.

Інформація про стан кадрової роботи у Чернігівській міській раді та її виконавчих органах за підсумками 2014 року

Інформація про стан кадрової роботи у Чернігівській міській раді та її виконавчих органах за підсумками 2014 року

 

 Структура міської ради та її виконавчих органів складається з 33-х підрозділів, із них 19 мають статус юридичної особи. Гранична чисельність працівників структурних підрозділів міської ради встановлена у кількості 340 осіб, із них посадових осіб місцевого самоврядування – 291. Укомплектованість складає 86 %.

Серед працюючих питому вагу займають жінки – 200. Категорія посадовців віком до 35 років складає 107 осіб (або 37 %). Середній вік працюючих становить 45 років. Значний відсоток посадовців мають повну вищу освіту – 288 осіб або 99 %. Із них 30 – магістри державного управління, ще 3 успішно навчаються в НАДУ при Президентові України, 9 – успішно
у магістратурі при Чернігівському державному технологічному університеті та 7 – в інших вищих навчальних закладах.

Крім того, у міській раді та її виконавчих органах працює 1 заслужений працівник України: "Заслужений працівник соціальної сфери України" (Атрощенко Б. Ф.) та 1 кандидат історичних наук (Синельник І. С.).

Основою для формування кадрової складової посадових осіб місцевого самоврядування є конкурсний відбір. З метою колегіального вирішення конкурсного підбору кадрів розпорядженням міського голови від 12 березня 2013 року № 40-р створено конкурсну комісію Чернігівської міської ради та розпорядженням міського голови від 9 грудня 2013 року № 207-р внесені зміни до складу конкурсної комісії. За звітний період проведено 15 засідання конкурсної комісії, 20 переможців конкурсного відбору за результатами спеціальної перевірки вже призначені на відповідні посади, ще 1 особа проходить спеціальну перевірку та на 1 посаду оголошено конкурс.

Кадровий резерв є не менш важливим і дієвим чинником у формуванні кадрової складової посадових осіб місцевого самоврядування, їх кар'єрного зростання та просування по службі. За звітний період з кадрового резерву призначені 13 осіб, ще 7 осіб призначені за результатами стажування.

У січні-лютому 2014 року було проведено щорічну оцінку виконання обов’язків і завдань посадовими особами міської ради та її виконавчих органів за підсумками роботи у 2013 році відповідно. Майже всі посадові особи відмітили добрий та високий рівень виконання ними своїх посадових обов’язків. При цьому керівниками вказувались недоліки в роботі та шляхи їх подолання.

На виконання статті 12 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" посадовими особами міської ради та її виконавчих органів, посадовцями та особами, уповноваженими на виконання організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків, комунальних підприємств міської ради своєчасно подані декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2013 рік. Декларації зберігаються відповідно до вимог діючого законодавства.

З метою підвищення професійного рівня кадрів щорічно розробляються та затверджуються плани-графіки підвищення їх кваліфікації. Упродовж звітного періоду пройшли навчання 90 посадових осіб, із них 34 на постійній основі, отримали свідоцтва. Загалом проведено 6 навчальних семінарів.

З метою виконання рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 19 березня 2007 року № 63 "Про відзнаки Чернігівського міської ради та виконавчого комітету" розпорядженням міського голови від 10 березня
2009 року № 51-р створено комісію з питань нагородження при Чернігівській міській раді. За звітний період проведено 20 засідань комісії, як результат відзначено 355 осіб, із них: Почесною грамотою Чернігівської міської ради та виконавчого комітету нагороджено 192 особи, Подяку міського голови оголошено 163 особам. У відсотковому співвідношенні: 38 % нагороджених – у господарчій сфері; 31 % – у гуманітарній сфері, 19 % нагороджених серед співробітників УСБУ, УМВС, Прокуратури, судів та військовослужбовців ЗСУ; 12 % – серед посадових осіб органів місцевого самоврядування, у тому числі й депутатів.

Основною формою стимулювання ефективної роботи працівників є, насамперед, належний рівень їх оплати праці, диференційований відповідно  в залежності від освітньо-кваліфікаційного рівня, обсягу та змісту функціональних повноважень, посадових обов'язків, досвіду та стажу роботи, рівня відповідальності за виконувану роботу тощо.

Викликає занепокоєння зростання за останні роки показника плинності кадрів на службі в органах місцевого самоврядування. За звітний період звільнено з роботи 33 особи, із них: у зв'язку із виходом на пенсію – 6, решта – за власним бажанням, за угодою сторін або в порядку переведення. Первопричиною такого стану справ є низький рівень оплати праці на службі в органах місцевого самоврядування, встановлений на рівні розміру мінімальної заробітної плати (з 01.01.2014 – 1218 грн.), що також досить гостро відчуваються і при доборі кадрів, заміщенні вакантних посад та негативно впливає на імідж та престижність служби в органах місцевого самоврядування в цілому.

Державотворча діяльність вимагає сьогодні приведення у відповідність до нових сучасних змін системи державного управління, реформування кадрової політики, відновлення престижу служби в органах місцевого самоврядування, омолодження персоналу державного управління. При цьому кадрова політика виступає організаційною складовою, яка з’єднує всі інші ланки організаційно-кадрової роботи і державного управління в місті, тому керівництво міської ради продовжує працювати над удосконаленням форм і методів роботи з кадрами.

 

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!