ПРОГРАМА підтримки та розвитку комунального підприємства "Телерадіоагентство "НовийЧернігів" Чернігівської міської ради в період впровадження цифрового мовлення на 2018 – 2020 роки
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Жителі Чернігова мають доступ до: 32-ох ефірних (аналогових та цифрових) всеукраїнських та національних телеканалів, 2-х ефірних місцевих телеканалів — „Сівер-центр” і „Новий Чернігів”, 1-го кабельного — „Дитинець”, з десяток загальнонаціональних FM-станцій. За умов такої насиченості електронними ЗМІ в регіоні існує доволі серйозна боротьба за аудиторію. Крім того, активно розвиваються інтернет-платформи (інтернет-телебачення та радіо, інформаційні сайти), більшість з котрих активно використовують відеоконтент. За 25 років роботи в ефірі телеканал „Новий Чернігів” став вагомим джерелом інформування населення, одним із основних чернігівських ЗМІ. Адже канал спеціалізується на виробництві власного продукту, подачі інформації та експертної думки з перших уст, регіональних новинах, розповсюдженні інформаційних, культурологічних, просвітницьких, розважальних і дитячих програм, ток-шоу у прямому ефірі.
В інформаційному просторі давно стало аксіомою: людей найбільше цікавить те, що відбувається поряд з ними — в місті, на вулиці, у сусіда. Невипадково телеканал „Новий Чернігів” обрав мовний слоган „своє цікавіше”. Він дуже вдало відповідає стилістиці, завданням каналу. Програма містить обґрунтування та перелік заходів, які заплановано на 2018-2020 роки комунальним підприємством „Телерадіоагентство „Новий Чернігів” з метою надання професійних інформаційних послуг населенню міста у відповідності до сучасних технологій.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Метою Програми є розвиток ефірного цифрового телебачення в регіоні, запровадження нових інноваційних технологій, насичення ринку інформаційними послугами, послугами по виготовленню та розповсюдженню рекламного та програмного телевізійного продукту, одержання на цій основі прибутків в інтересах Власника та трудового колективу підприємства.
Завдання по реалізації Програми:
2.1. Підготовка технологічного та виробничого процесу до переходу на цифрове мовлення;
2.2. Ліцензування на ефірне цифрове мовлення з обсягом 24 години на добу та освоєння нової частоти;
2.3. Підтримка існуючого аналогового мовлення згідно з діючою ліцензією Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, паралельно з освоєнням цифрового мовлення. Відключення аналогового мовлення — у відповідності до національної програми та галузевих рішень;
2.4. Організаційні заходи у зв’язку зі збільшенням часу мовлення з 7 до 24 годин на добу, зміною ефірної сітки, запровадженням нових телепроектів;
2.5. Застосування інтерактивних телевізійних технологій, періодичне оновлення сайту телеканалу „Новий Чернігів” www.newch.tv, збільшення інтернет-аудиторії та просування телевізійного продукту через соціальні мережі.