О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Шановні співвласники будинку №40 по вул. Незалежності змушені донести до Вашого відома інформацію стосовно Вашого спільного майна багатоквартирного будинку у розумінні норми ст.382 Цивільного кодексу України та Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» щодо порушення стану пожежної та техногенної безпеки у Вашому будинку на основі комісійного обстеження інспекторським складом Чернігівського РУ ГУ ДСНС України у Чернігівській області, а саме:
приміщення електрощитової будинку не відокремлене від приміщень іншого призначення протипожежними дверима з нормованим класом вогнестійкості;
приміщення вентиляційної камери будинку не відокремлене від приміщень іншого призначення протипожежними дверима з нормованим класом вогнестійкості;
не проведено ремонт та перевірку працездатності пожежних насосів-підвищувачів;
біля входу в приміщення насосної станції відсутнє табло (напис) «Пожежна насосна станція» з освітленням уночі;
перегородки на поверхах встановлені без проектної документації, яка затверджена у встановленому порядку;
у підвальному приміщенні встановлені комори;
не проведено замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання;
шафи пожежних кран-комплектів не забезпечено отворами для провітрювання і пристосованими для опломбування та візуального огляду їх без розкривання;
приміщення будинку не забезпечено вогнегасниками згідно норм належності;
не проведена перевірка системи захисту будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів;
пожежні крани не укомплектовані пожежними стволами;
наявні вогнегасники не пройшли технічне обслуговування;
не проведено технічне обслуговування пожежних кран-комплектів і перевірка на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування;
з’єднання, окінцювань жил проводів виконано не за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;
клас вогнестійкості проходок електричних кабелів через огороджувальні конструкції виконано з межею вогнестійкості менше ніж нормована межа вогнестійкості цієї огороджувальної конструкції;
житловий будинок не обладнано системою протипожежного захисту (система пожежної сигналізації);
не проведено ремонт та обслуговування системи димовидалення;
відсутній договір на ремонт та обслуговування системи протидимного захисту з організацією, що має відповідну ліцензію;
шляхи евакуації житлового будинку не забезпечені евакуаційним освітленням;
у дверях сходових клітин та коридорів житлового будинку встановлено скло, що дає скалки при руйнуванні;
приміщення житлового будинку не обладнано системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей типу СО-1;
двері виходу на зовнішню повітряну зону та виходу на незадимлювану сходову клітку забезпечити ущільненнями в притулах.
Доводимо до відома, що орієнтовна вартість робіт з відновлення і капітального ремонту системи протипожежного захисту Вашого будинку підвищеної поверховості складає 4,5 млн.грн. Детальний обсяг фінансування може бути визначений на підставі проектно-кошторисної документації після прийняття рішення співвласниками будинку, оформленого у вигляді рішення (протоколу) співввласників багатоквартирного будинку про необхідність проведення капітального ремонту та витрати і джерела їх фінансування.
Управитель/ КП «ЖЕК-13»
Оприлюднення інформації
щодо зміни ціни послуги з управління з 01.04.2025 року
КП "ЖЕК-13" як Управитель багатоквартирного будинку за адресою: вул. Елеваторна, 8а, повідомляє про зміну ціни послуги з управління з 01.04.2025 року відповідно до умов укладеного Договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком.
Це викликано змінами розрахункових показників, які безпосередньо впливають на розмір ціни послуги з управління та не залежать від Управителя (законодавчо встановлені розміри заробітної плати на бюджетний рік, різноманітні податки та збори, вартість послуг та паливно-мастильних матеріалів, тариф на електроенергію), тому у подальшому управитель не має фінансової можливості забезпечити надання послуги з управління за цінами 2019 року.
Управителем здійснено перерахунок кошторису витрат на утримання будинку та прибудинкової територій (додаток № 5 до Договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком) багатоквартирного будинку, який розміщено нижче для ознайомлення.
21.02.2025 року Адміністрація КП «ЖЕК-13»
КОШТОРИС ВИТРАТ НА УТРИМАННЯ БУДИНКУ по вул. Елеваторна, 8а
Оприлюднення інформації
про намір зміни ціни послуги з управління з 04.11.2024 року
КП "ЖЕК-13" як Управитель багатоквартирних будинків за адресами, зазначеними нижче, повідомляє про намір зміни ціни послуги з управління з 04.11.2024 року відповідно до умов укладених Договорів про надання послуги з управління багатоквартирним будинком із змінами.
Це викликано змінами розрахункових показників, які безпосередньо впливають на розмір ціни послуги з управління та не залежать від Управителя (законодавчо встановлені розміри заробітної плати на бюджетний рік, різноманітні податки та збори, вартість послуг та паливно-мастильних матеріалів, тариф на електроенергію), тому у подальшому управитель не має фінансової можливості забезпечити надання послуги з управління за цінами 2021 року.
Управителем здійснено перерахунок кошторисів витрат на утримання будинку та прибудинкової територій (додаток № 5 до Договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком) багатоквартирних будинків, які є в управлінні, вони розміщені нижче для ознайомлення.
Кошториси витрат на утримання будинку та прибудинкової території вважаються прийнятими, якщо протягом 30 днів з моменту оприлюднення відповідно до пункту 15 Договору співвласники не надали обґрунтованих зауважень та/або заперечень.
04.10.2024 року Адміністрація КП «ЖЕК-13»
Шановні мешканці/співвласники/споживачі
багатоквартирного будинку 5 по вул. Волковича!
Керуючись п.8 договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком, доводимо до Вашого відома про необхідність капітального ремонту (заміни) спільного майна багатоквартирного будинку, а саме: системи водовідведення, холодного водопостачання, опалення, гарячого водопостачання. Вартість (відновлення безпечної експлуатації зазначених систем) перевищує передбачений кошторисом розмір витрат.
Багатоквартирний будинок 5 по вул. Волковича введений в експлуатацію в 1983 році, тривалість експлуатації зазначених системи триває 41 рік. За весь час експлуатації управитель у відповідності до своїх повноважень проводив технічний огляд та поточний частковий ремонт зазначених систем, але нажаль це не допомагає повноцінному та безпечному функціонуванню, їх подальша експлуатація створює загрозу майну співвласників.
Станом на 01.09.2024 року діючим кошторисом витрат на утримання будинку та прибудинкової території передбачено по статті саме «Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем» 20 722,08 грн (двадцять тисяч сімсот двадцять дві гривні 08 коп.) на рік, із них холодне водопостачання 5 506,32 грн, водовідведення – 2 381,40 грн, опалення – 2 162,40 грн, гаряче водопостачання -6 764,64 грн, всього 16 814,76 грн. Орієнтовна вартість капітального ремонту вказаних систем буде складати – 1 500 000 тис. грн.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ч.2 ст. 7 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» співвласники зобов’язані забезпечувати технічне обслуговування та у разі необхідності проведення капітального ремонту спільного майна багатоквартирного будинку. Також кожний співвласник несе зобов’язання щодо належного утримання, експлуатації, реконструкції, реставрації, капітального ремонту пропорційно до його частки співвласника.
Підсумовуючи викладене, вимагаємо розглянути зі співвласниками всього будинку необхідність здійснення капітального ремонту вказаних внутрішньобудинкових систем свого будинку 5 по вул. Волковича та визначитись з джерелами фінансування, оскільки управитель має право виконувати роботи виключно у межах сплачених коштів співвласниками. Капітальний ремонт може бути проведений виключно після прийнятого рішення співвласниками.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
КП "ЖЕК-13"ЧМР повідомляє про введення нового кошторису витрат на утримання будинку та прибудинкової території (додаток № 5 до Договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком) та зміну ціни на послугу з управління, що викликано змінами розрахункових показників, які безпосередньо впливають на розмір вартості та не залежать від Управителя (збільшення вартості електричної енергії, розміру мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, зріст ціни на будівельні матеріали, паливно-мастильні матеріали тощо), про що було розміщено інформацію на дошках (стендах) оголошень у під’їздах будинків.
Новий кошторис витрат розміщено на Офіційному веб-порталі Чернігівської міської ради на сторінці комунального підприємства «ЖЕК-13» Чернігівської міської ради в розділі для споживачів.
Нові ціни на послугу з управління вводяться в дію з 01.08.2024 року.
Додатково повідомляємо, що раніше запланована зміна ціни на послугу з управління з 01.06.2024 року не була введена в дію.
Адміністрація КП «ЖЕК-13» ЧМР
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖЕК-13» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі:
Шини передні, задні та для причепу на трактор МТЗ-82 (34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (ДК 021:2015 - 34352300-2 - Шини для сільськогосподарської техніки), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖЕК-13» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
місцезнаходження замовника: Україна, 14026, Чернігівська обл., місто Чернігів, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 22-А
ідентифікаційний код замовника: 32399360
категорія замовника: 3 (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону)
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Шини передні, задні та для причепу на трактор МТЗ-82 (код за ЄЗС ДК 021:2015 34352300-2 - Шини для сільськогосподарської техніки)
Вид процедури закупівлі: ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями)
Ідентифікатор процедури закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі: 144 000,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився шляхом порівняння ринкових цін та якісних характеристик, також проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» тощо. До ціни шин включені всі визначені законодавством податки та збори.
Закупівля здійснюється на очікувану вартість.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, постанови КМУ від 11 листопада 2009 р. № 1200 «Про затвердження Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери» та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Загальні положення. З метою належного функціонування підприємства та надання житлової послуги наявна потреба у відповідних шинах.
Обґрунтування технічних характеристик. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою організації транспортного забезпечення діяльності підприємства. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у технічному завданні (Додаток №2) до тендерної документації, де конкретизується перелік вимог щодо технічних характеристик предмета закупівлі.
Управитель отримав розпорядження №13 від 02.06.2023 року начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області Дмитра БРИЖИНСЬКОГО стосовно організації та забезпечення безперешкодного цілодобового доступу громадян до сховищ та укриттів.
Підвал багатоквартирного будинку може бути використаний як укриття або найпростіше укриття, тому просимо відкрити підвальні приміщення тим самим забезпечити безперешкодний цілодобовий доступ громадян до своїх підвалів, які можуть бути використані як укриття і в подальшому їх не закривати.
За збереження будь-яких речей розташованих у підвальних приміщеннях управитель відповідальності не несе.
Бережіть себе і своїх близьких!
КП «ЖЕК-13» Чернігівської міської ради/управитель
Повідомлення про зміну ціни послуги з управління багатоквартирним будинком.
Комунальне підприємство «ЖЕК13» Чернігівської міської ради повідомляє, що за підсумками наради Чернігівського міського голови з комунальними підприємствами щодо майбутнього підвищення цін на послугу з управління багатоквартирними будинками, яка відбулася 22.04.2021 року було прийнято рішення про перерахунок раніше наданих кошторисів витрат на утримання будинків та прибудинкових територій не більше ніж на 25% із врахуванням пропозицій і зауважень. Запровадження відбудеться з 01.06.2021 року замість запланованої дати 01.05.2021 року, у зв’язку із встановленням в Чернігові червоного рівня епідемічної небезпеки за темпами поширення COVID-19.
ОГОЛОШЕННЯ про розміщення поштоматів
Шановні співвласники/мешканці будинку, пропонуємо розглянути питання розміщення поштоматів у під’їздах будинку. У разі незгоди, повідомити управителя про відмову від розміщення поштоматів в письмовому вигляді та надати належним чином оформлене рішення співвласників до 31.01.2022 року.
У випадку не повідомлення управителя, останній укладе відповідний договір. Плата за використання конструктивних елементів багатоквартирних будинків для розміщення та утримання обладнання – автоматизованих поштових терміналів-поштоматів буде спрямована на поточний/капітальний ремонт(заміну) спільного майна багатоквартирного будинку, якщо інше не встановлено договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком або рішенням співвласників багатоквартирного будинку.
Підстава для укладення договору: рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради №756 від 16.12.2021 року «Про надання згоди на використання конструктивних елементів багатоквартирних будинків для розміщення та утримання обладнання».
З повагою,
КП «ЖЕК-13» Чернігівської міської ради/управитель