Управління адміністративних послуг міської ради
Адреса:
14032, м. Чернігів, просп. Левка Лук'яненка 20-А
Телефон:
(0462) 772-643
Електронна адреса:
Портал адміністративних послуг м. Чернігів:
Основні функції та напрямки роботи:
Реалізація державної політики у сфері забезпечення організації надання адміністративних послуг територіальними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, державними та комунальними підприємствами через Центр надання адміністративних послуг м. Чернігова.
Реалізація державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Реалізація державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Реалізація державної політики у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб. Надання адміністративних послуг у випадках передбачених законом.
Режим роботи Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова:
понеділок, середа, п’ятниця - з 8.00 до 17.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 8.30 до 15.30, з 15.30 до 17.00 - робота з документами та суб’єктами надання адміністративних послуг по прийому-передачі вхідних/вихідних пакетів документів;
вівторок, четвер - з 9.00 до 20.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 20.00;
субота - з 9.00 до 17.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 16.00, з 16.00 до 17.00 - робота з документами;
неділя - вихідний.
Начальник управління адміністративних послуг - Балєв Юрій Олександрович
тел. (0462) 65-19-10