Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
16 лютого 2018 р.

95,5 % опитаних туристів бажають знову відвідати Чернігів

+5
+2

Фото № 1
Фото № 2
Фото № 3
Фото № 4
Фото № 5
Фото № 6
Фото № 7
Фото № 8

Сьогодні в Чернігівській міській раді відбулася презентація результатів ІІ маркетингового дослідження іміджу Чернігова. Опитування гостей міста  проводилося впродовж двох з половиною місяців, а саме  з 1 листопада по 14 січня.

Відкриваючи зустріч заступник Чернігівського міського голови Ольга Хоніч сказала, що дослідження та презентація ринку в’їзних туристів у Чернігові відбувається вдруге. Щоб у місті розвивати туристичний потенціал такі дослідження необхідні. Також вона зазначила, що такі опитування в місті були започатковані в минулому році в партнерстві з ЧНТУ:

- На минулорічних дослідженнях ми не зупинилися. Будемо продовжувати досліджувати в’їзних туристів і протягом цього року. Перший раз ми досліджували туристичний ринок саме восени на День міста. Цього ж разу досліджували взимку, щоб побачити, який турист їде до нас у цей період. А наступного разу будемо проводити дослідження навесні. Щоб ми мали змогу розуміти, хто і в які сезони їде до нас. Також ці дослідження потрібен  щоб ми розуміли, які проблеми бачить турист у місті та на що саме нам краще звернути увагу. А також щоби дивитися, як поліпшується ситуація саме з в’їзним туризмом у Чернігові.

Як розповіла представник ЧНТУ Вікторія Жидок, у цьому році було опитано 836 респондентів. 77 з них пройшли анкетування в онлайн-режимі в мережі в інтернет.  Інші 759 осіб були опитані методом face-to-face. Вона наголосила, що результати дослідження віддзеркалюють всі позитивні перетворення, які відбуваються в місті, особливо це стосується благоустрою. Але також залишаються моменти, які трішки зменшують загальні позитивні враження щодо нашого міста.  

Пропонуємо більш детально та в цифрах розглянути друге маркетингове дослідження іміджу міста.


Згідно з аналізом ринку, найбільше в’їзних туристичних потоків до Чернігова безпосередньо з України - це (85,9%), потім Білорусь (7,8%), Росія (3,3%), Ізраїль (0,6%), Польща (0,4%) та інші країни (2%).   

Як зазначили опитані респонденти першочергова їх мета відвідування міста - відпочинок та розваги (45,1%), відвідування друзів та родичів (38,8%) та відвідування культурних об’єктів, екскурсій (25,4%)

За гендерною ознакою місто відвідує майже однакова кількість чоловіків (49,5%) та жінок (50,5%).

Відповідно до опитування 95,5 % респондентів зазначили, що мають бажання повторно відвідати Чернігів та 95,1% будуть рекомендувати відвідати Чернігів.

 

За загальною оцінкою туристи відмітили, що індекс туристичної привабливості міста становить 3,96 із 5, індекс задоволення туристичними послугами – 3,85 із 5. Середня тривалість перебування туриста в Чернігові – 4 дні, а середні його витрати становлять 2069 грн.  

Також опитування показало, що найбільшого вдосконалення потребують: громадські туалети, громадський транспорт, туристична інформація on-lineта off-line, туристична інфраструктура, сувеніри та книжкові крамнички, РАГС та культура спілкування.

Туристи зазначили, що найбільше в місті їм не вистачає туристичної навігації, туристичної реклами, освітлення вулиць, урн для сміття, достатньої кількості громадських туалетів, громадського транспорту в вечірній час, екстремальних розваг, українського колориту та української мови, аеропорту, аквапарку.

Заповнюючи анкету опитування, іноземні та українські туристи автоматично ставали учасниками розіграшу двох романтичних уїк-ендів у Чернігові на двох осіб. Сьогодні на презентації досліджень і відбувся розіграш. Переможцями стали: чоловік 28 років з Одеси, та жінка з СМТ Куликівка.  Кожен з них зможе відпочити в Чернігові разом зі своєю парою.

На переможців чекає безкоштовне проживання в тризірковому та чотиризірковому готелях у центрі міста, романтична екскурсія містом легенд, смачна вечеря та інші приємні сюрпризи.

Довідково:

З 1 листопада по 14 січня Чернігів проводив друге маркетингове дослідження свого іміджу. Впродовж двох з половиною місяців серед гостей міста проводилося опитування за допомогою анкет face-to-face, які складені трьома мовами (українською, англійською та російською). Анкети розповсюджувалися серед гостей міста в чернігівських готелях, ресторанах, музеях, на головних туристичних локаціях та торгових центрах міста. Використовувалася також і онлайн-версія через мережу Інтернет. Анкета розроблялася управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради спільно з Чернігівським національним технологічним університетом. У ній враховані основні питання, які допоможуть визначити ставлення туристів до Чернігова та зрозуміти "особливість нашого туриста".


Завантажити повну презентацію в гарній якості


Презентація


Прес-служба Чернігівської міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!