Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
14 квітня 2016 р.

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Чернігівської міської ради від 28.12.2011 року «Про Тимчасовий порядок використання території м. Чернігова»


Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта –
рішення Чернігівської міської ради від 28.12.2011 року
«Про Тимчасовий порядок використання території м. Чернігова»

 

 1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Чернігівської міської ради від 28.12.2011 року «Про Тимчасовий порядок використання території м. Чернігова» (16 сесія 6 скликання).

 2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління архітектури та містобудування Чернігівської міської ради.

 3. Цілі прийняття акта:

     - встановлення порядку планування, забудови та іншого використання  територій і окремих земельних ділянок;

     - встановлення основних вимог та обмежень щодо забудови та іншого використання територій міста;

     - встановлення порядку переведення житлових приміщень у нежитлові в багатоквартирних будинках, проведення робіт із реконструкції, переобладнання, розширення, реставрації та введення їх в експлуатацію;

     - встановлення правил розміщення зовнішньої реклами на території міста.

 4. Строк виконання заходів з відстеження: з 11.03.2016 по 12.04.2016.

 5. Тип відстеження: періодичне відстеження.

 6. Методи одержання результатів відстеження: статистичний.

 7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність даного акта, а також способи одержання даних:

 Ефективність регуляторного впливу рішення Чернігівської міської ради від 28.12.2011 року «Про Тимчасовий порядок використання території м. Чернігова» (16 сесія 6 скликання) визначатиметься за такими показниками:

 1. Кількість поданих суб’єктами господарювання та фізичними особами проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для містобудівних потреб або технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності (користування) на земельні ділянки.

 2. Загальна  кількість суб’єктів  господарювання  та фізичних  осіб,  яким рішеннями міської ради задоволені їх звернення щодо надання земельних ділянок у власність (користування) для містобудівних потреб.

 3. Загальна  кількість суб’єктів  господарювання  та фізичних  осіб,  яким рішеннями міської ради відмовлено у наданні земельних ділянок у власність (користування)  для містобудівних потреб.

 4. Кількість об’єктів містобудування та/або будівництва введених в експлуатацію.    

 8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

 

 

№ п/п

                  

Показники результативності

з

01.07.2013

по

31.12.2013

з 01.07.2014 по 31.12.2014

з 01.07.2015 по 31.12.2015

 1.

Кількість поданих суб’єктами господарювання та фізичними особами проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для містобудівних потреб або технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності (користування) на земельні ділянки

 

 

 

417

 

 

 

562

 

 

 

332

 2.

Загальна  кількість  суб’єктів  господарювання  та  фізичних  осіб,  яким рішеннями міської ради задоволені їх звернення щодо надання земельних ділянок у власність (користування) для містобудівних потреб

 

 

55

 

 

72

 

 

15

 3.

Загальна  кількість  суб’єктів  господарювання  та  фізичних  осіб,  яким рішеннями міської ради відмовлено у наданні земельних ділянок у власність (користування)  для містобудівних потреб

 

 

5

 

 

20

 

 

12

 4.

Кількість   об’єктів   містобудування   та/або   будівництва   введених   в експлуатацію    

 

2

 

7

 

--

 9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

 Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог вказаного Закону, забороняється.

 Затверджений Тимчасовий порядок використання території м. Чернігова, основною складовою якого є план зонування території міста, дозволяє виконавчим органам міської  ради у першу чергу дотримуватися вимог законодавства щодо надання земельних ділянок із земель комунальної власності фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб.

 Він також дозволив регулювати планування і забудови територій міста з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів; встановити функціональне зонування території міста, основні вимоги і обмеження щодо забудови та іншого використання його територій; більш раціонально використовувати територію міста та вирішувати архітектурно-містобудівні завдання щодо комплексної його забудови міста; створити сприятливі умови для залучення інвестицій у будівництво шляхом забезпечення можливості вибору найбільш ефективного виду використання земельної ділянки для містобудівних потреб; забезпечувати сумісність забудови окремих земельних ділянок з оточуючою забудовою, збереження історичного обличчя міста та його культурної спадщини.

 Значна різниця між кількістю поданих суб’єктами господарювання та фізичними особами проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для містобудівних потреб або технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності (користування) на земельні ділянки, і кількістю суб’єктів  господарювання  та фізичних  осіб,  яким рішеннями міської ради задоволені їх звернення щодо надання земельних ділянок у власність (користування) для містобудівних потреб пов’язана з кількістю проведених пленарних засідань сесій міської ради, на яких розглядалися земельні питання, в межах періодів в яких відстежувалася результативність цього регуляторного акта: у першому періоді (з 01.07.2013 по 31.12.2013) проведено 4 пленарних засідання сесій міської ради: у другому періоді (з 01.07.2014 по 31.12.2014) – 3 засідання, а у третьому періоді (з 01.07.2015 по 31.12.2015) – лише 2 засідання.

 Крім того, з червня 2015 року були внесені зміни до Земельного кодексу України, якими був виключений виконавчий орган міської ради у сфері містобудування та архітектури з переліку органів які погоджували відповідні види технічної документації із землеустрою.

 

Начальник управління
архітектури та містобудування
Чернігівської міської ради                                                                                             С. С. Калюжний

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!