Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
8 червня 2015 р.

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 березня 2011 року № 78 «Про заборону улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків»

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта –  рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 березня 2011 року № 78 «Про заборону улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків»

 

1. Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 березня 2011 року № 78«Про заборону улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління архітектури та містобудування Чернігівської міської ради.

3. Цілі прийняття акта:

- встановлення заборони улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків;

- забезпечення дотримання вимог державних будівельних норм, стандартів і правил; санітарно-гігієнічних та протипожежних вимог до приміщень підприємств роздрібної торгівлі та громадського харчування;

- створення повноцінного та безпечного життєвого середовища для мешканців міста, в тому числі забезпечення якісних та безпечних умов проживання мешканців житлових будинків, в яких розташовані магазини продовольчих товарів таоб’єкти громадського харчування.

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 12.05.2015 по 03.06.2015.

5. Тип відстеження: періодичне відстеження.

6. Методи одержання результатів відстеження: аналітичний, статистичний.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність цього акта, а також способи одержання даних:

Ефективність регуляторного впливу рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 березня 2011 року № 78«Про заборону улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків» визначатиметься за такими показниками:

1. Кількість скарг від населення на діяльність магазинів продовольчих товарів  та  об’єктів   громадського   харчування   у  нежитлових   приміщеннях

(переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків.

2. Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта.    

3. Кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 березня 2011 року № 78«Про заборону улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків» розміщене на офіційний сторінці Чернігівської міської ради мережі Інтернет за електронною адресою: www.chernigiv-rada.gov.ua(у рубриці «Рішення виконкому» розділу «Нормативні документи») та було опубліковано в газеті «Чернігівські відомості» від 06.04.2011 № 14 (1048).

Для порівняння та з’ясування кількісних і якісних значень показників результативності вказаного регуляторного акта було взято три періоди:

- перший - з 02.07.2012 до 31.12.2012;

- другий – з 01.07.2013 до 31.12.2013;

     - третій – з 01.07.2014 до 31.12.2014.

У цих трьох періодах були проаналізовані звернення суб’єктів господарювання та фізичних осіб щодо отримання містобудівних умов та обмежень для улаштування об’єктів у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків, скарги та заперечення щодо діяльності зазначених об’єктів у нежитлових приміщеннях житлових будинків, які були переведені з житлового до нежитлового фонду тощо.

У результаті проведеного аналізу за перший період (з 02.07.2012 до 31.12.2012) до виконавчих органів міської ради надійшло 3 (три) звернення від 2 (двох) фізичних осіб щодо отримання містобудівних умов та обмежень для улаштування об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків. Керуючись рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 березня 2011 року № 78«Про заборону улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків» листами управління архітектури та містобудування міської ради одному заявнику на його два звернення було відмовлено у наданні містобудівних умов та обмежень для улаштування зазначених вище об’єктів. Одному заявнику рішенням виконавчого комітету міської ради було задоволено його звернення щодо надання містобудівних умов та обмежень для розширення власного приміщення кав’ярні за рахунок суміжного власного нежитлового приміщення (колишньої квартири переведеної з житлового фонду до нежитлового) житлового будинку. За цей період скарг та заперечень від мешканців міста щодо діяльності таких об’єктів у нежитлових приміщеннях житлових будинків, які були переведені з житлового до нежитлового фонду, до виконавчих органів міської ради не надходило.

З 01.07.2013 до 31.12.2013 (другий період) до виконавчих органів міської ради двічі звернулась 1 (одна) фізична особа щодо отримання містобудівних умов та обмежень для улаштування об’єкта громадського харчування у нежитловому приміщенні (переведеному з житлового фонду до нежитлового) житлового будинку. Керуючись рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 березня 2011 року № 78«Про заборону улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків» рішенням виконавчого комітету міської ради та листом управління архітектури та містобудування міської ради цьому заявнику було відмовлено у наданні містобудівних умов та обмежень для улаштування зазначеного вище об’єкта. За цей період скарг та заперечень від мешканців міста щодо діяльності таких об’єктів у нежитлових приміщеннях житлових будинків, які були переведені з житлового до нежитлового фонду, до виконавчих органів міської ради не надходило.

У третьому періоді відстеження (з 01.07.2014 до 31.12.2014) заяв та звернень від суб’єктів господарювання та фізичних осіб щодо отримання містобудівних умов та обмежень для улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків, а також скарг та заперечень від мешканців міста щодо діяльності таких об’єктів до виконавчих органів міської ради не надходило.

Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання та фізичних осіб, які мають наміри щодо улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків.

Враховуючи наведене вище, рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта досить високий.        

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 березня 2011 року № 78«Про заборону улаштування магазинів продовольчих товарів та об’єктів громадського харчування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків» дозволило виконавчим органам міської ради більш якісно забезпечити виконання функцій контролю за належною експлуатацією житлових будинків та порядком користування приміщеннями житлових будинків; створити рівні умови для суб’єктів господарювання та фізичних осіб щодо улаштування об’єктів містобудування у нежитлових приміщеннях (переведених з житлового фонду до нежитлового) житлових будинків; забезпечити якісні та безпечні умови проживання мешканців житлових будинків, в яких суб’єктами господарювання та/або фізичними особами передбачалося розміщення магазинів продовольчих товарів таоб’єктів громадського харчування; звести до мінімуму надходження скарг та заперечень від мешканців міста щодо діяльності таких об’єктів у нежитлових приміщеннях житлових будинків, які були переведені з житлового до нежитлового фонду.

 


Начальник управління
архітектури та містобудування
Чернігівської міської ради                                                                                              С. С. Калюжний

 

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!