Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
25 листопада 2014 р.

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта – проекту рішення Чернігівської міської ради «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Чернігова у нічний час»

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта  – проекту рішення Чернігівської міської ради «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Чернігова у нічний час»

 

1. Вид та назва регуляторного акта: проект рішення Чернігівської міської ради «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Чернігова у нічний час».

 2. Назва виконавця заходів з відстеження: управління споживчого ринку та підприємництва Чернігівської міської ради

 3. Цілі прийняття регуляторного акта: 

 - впорядкування роздрібного продажу алкогольної продукції у нічний час шляхом вжиття заходів з обмеження продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (окрім безалкогольного) на території міста Чернігова в підприємствах торгівлі, крім закладів ресторанного господарства, за часовими ознаками;

 - запобігання зростанню алкогольної залежності серед  населення, особливо молоді;

-  зниження рівня злочинності, а також забезпечення громадського порядку та благоустрою у місті у нічний час.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта:  з 29 жовтня 2014 року до 21 листопада 2014 року.

5. Тип відстеження регуляторного акта: базове відстеження.

6. Метод одержання результатів відстеження: соціологічне опитування

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта, а також способи одержання даних.

    З 15 до 31 жовтня 2014 року управлінням споживчого ринку та підприємництва міської ради був проведений соціальний моніторинг з питань роботи підприємств торгівлі та закладів ресторанного господарства у нічний час на території міста Чернігова.

   Ставлення жителів міста до запровадження обмеження на роздрібний продаж алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у нічний  на території                       м. Чернігова час було вивчене шляхом анкетного опитування.

   Анкети для проведення опитування надавались мешканцям міста у Центр надання адміністративних послуг міської ради, міський Центр зайнятості, податкову інспекцію у м. Чернігові, Центр розвитку малого та середнього бізнесу, об’єкти соціальної інфраструктури м. Чернігова тощо.

    За вказаний період було заповнено 543 анкети. Необхідно відзначити низький рівень активності мешканців міста при проведенні анкетування, небажання брати участь в опитуванні, іноді неповне заповнення анкет (надання відповідей не на всі запропоновані в анкеті питання).

     Серед осіб, які взяли участь у соціальному моніторингу 102  респондента у віці від 18 до 25 років, 352 особи – у віці від 25 до 50 років, 69 осіб – понад  50 років.

      Рід занять учасників соціального моніторингу : 28,7 % (154 осіб) – працівники бюджетної сфери; 31% (166 осіб) - працівники сфери торгівлі та послуг; 12,2% (92 особи) - представники робітничих професій; 9,7% (52 особи) - студенти; 13,4 % (72 особи) - тимчасово не працюють; 17,2% (92 особи) – пенсіонери.

       Результати соціального моніторингу показали:

    за впровадження на території м. Чернігова обмеження на продаж алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у нічний час висловилися 79,4 % опитаних, проти – 20,6 %;

     75,2% вважають, що таке обмеження має стосуватися тільки об’єктів торгівлі, крім закладів ресторанного господарства;

    16,9 % - закладів торгівлі  та ресторанного господарства;

     7, 9 % - закладів ресторанного господарства.

     Слід зазначити, що 31% опитаних скаржиться на діяльність підприємств торгівлі з реалізації алкогольних напоїв у нічний час через порушення тиші та громадського порядку, благоустрою у місті;

      30,6 % опитаних вважають, що діяльність підприємств торгівлі з реалізації алкогольної продукції сприяє збільшенню кількості злочинів та  правопорушень, вчинених на ґрунті алкогольного сп’яніння;

      25,6 %  опитаних вважають, що діяльність з реалізації алкоголю в нічний час сприяє поширенню алкогольної залежності серед населення, особливо молоді; для 1,8 % жителів міста створюють незручності перераховані вище фактори у сукупності.

      11% респондентів задоволені роботою підприємств торгівлі з реалізації алкогольних напоїв у нічний час та не мають до них претензій.

  8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:

Відстеження результативності проекту рішення Чернігівської міської ради            «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Чернігова у нічний час» буде здійснюватися за такими показниками :

- зменшення кількості скарг громадян на порушення громадського правопорядку та тиші в нічний час;

- зменшення кількості протоколів про адміністративні правопорушення, складені правоохоронними органами відповідно до ст.178, 182 КУпАП;

-  рівень поінформованості громадян з основних положень  регуляторного акта.

    Проект рішення Чернігівської міської ради «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Чернігова у нічний час» разом з аналізом регуляторного впливу були оприлюднені з метою отримання пропозицій та зауважень в мережі Інтернет на офіційній web-сторінці Чернігівської міської ради за електронною адресою www.chernigiv-rada.gov.uaу розділі «Регуляторна політика» - рубрика «Оприлюднення проектів регуляторних актів».

 Повідомлення про оприлюднення вище зазначеного проекту рішення було опубліковано в газеті «Чернігівські відомості» від 8 жовтня 2014 року № 41 (1229).

     У термін, передбачений для обговорення проекту рішення Чернігівської міської ради «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території м.Чернігова у нічний час» до управління споживчого ринку та підприємництва міської ради надійшли пропозиції від фізичних осіб - Ратозей А.П, Моргун Н.А., юридичних осіб - міського відділу УМВС України в Чернігівській області, громадського об’єднання «Правий Сектор Північ», юридичного управління міської ради, управління освіти міської ради, а також зауваження Головного управління державної фіскальної служби у Чернігівській області, державної податкової інспекції у м Чернігові, що були частково враховані.

 

Начальник управління                                                                          О. В. Шевчук

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!