Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
25 лютого 2014 р.

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Чернігівської міської ради від 26 грудня 2012 року "Про Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова" (28 сесія 6 скликання) (надалі – Звіт)

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Чернігівської міської ради від 26 грудня 2012 року "Про Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова" (28 сесія 6 скликання) (надалі – Звіт)

 

 

Звіт розроблений на виконання та дотримання вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308.

Вид та назва регуляторного акта: рішення Чернігівської міської ради від 26 грудня 2012 року "Про  Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова" (28 сесія 6 скликання).

Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради.

Цілі прийняття акта: приведення у відповідність до вимог законів України "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та інших нормативно-правових актів з питань надання адміністративних послуг та дозвільних (погоджувальних) порядку та процедур надання адміністративних послуг, запровадження сучасних форм їх надання та забезпечення можливості отримання жителями міста та області усіх, або найбільш поширених адміністративних послуг, які надаються місцевими органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, в одному приміщенні, удосконалення взаємодії виконавчих органів міської ради, місцевих дозвільних органів, посадових та службових осіб цих органів у сфері організації надання адміністративних послуг.

Строк виконання заходів з відстеження: з 27 січня по 20 лютого 2014 року.

Тип відстеження: повторне.

Методи одержання результатів відстеження результативності: статистичний.

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних: аналіз статистичних та даних, отриманих шляхом опитування та моніторингу, які включають в себе:

кількість адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова згідно з затвердженим Переліком;

кількість наданих адміністративних послуг, у тому числі дозвільних (погоджувальних) процедур;

кількість суб’єктів звернень в розрізі суб’єктів господарювання та фізичних осіб;

витрати часу на отримання адміністративних послуг;

відповідність термінів надання адміністративних послуг визначеним в інформаційних та технологічних картках адміністративних послуг.

Кількісні та якісні значення показників результативності дії регуляторного акта:

Кількість адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова за принципами "єдиного вікна" та "організаційної єдності" згідно  з Переліком, затвердженим рішеннями виконавчого комітету Чернігівської міської ради:

від 19.11.2012 № 305

92 (жовтень 2012 – жовтень 2013 років)

від 18.11.2013 № 342

157 (з листопада 2013 року)

 

 

 

Назва показника

Жовтень – грудень 2012 року

 

2013
рік

Січень 2014 року

 

Примітка

1.

Кількість звернень за отриманням адміністративних послуг, усього:

у тому числі:

 

2 373

 

23 578

 

3 294

 

 

Адміністративні послуги, усього:
     у тому числі:

702

 

3441

 

355

 

 

суб’єкти господарювання

173

580

27

 

фізичні особи

529

2861

326

 

 

Видача документів дозвільного характеру

     у тому числі:

 

1671

 

7220

 

396

 

 

юридичні особи

 

 

374

 

фізичні особи-підприємці

 

 

22

 

 

Реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

     у тому числі:

 

-

 

12917

 

2545

 

В ЦНАП з липня 2013 року

юридичні особи

 

 

1104

 

фізичні особи

 

 

1441

 

2.

Кількість звернень за отриманням консультацій, усього:

 у тому числі до:

 

 

8 404

 

477

 

адміністраторів  

 

1135

 

 

державних адміністраторів

 

2403

 

 

державних реєстраторів

 

4288

 

 

спеціалістів-консультантів

 

578

 

 

3.

Кількість отриманих заявниками  позитивних результатів надання адміністративних послуг, усього:

у тому числі:

 

 

 

23071

 

 

 

3266

Результати  за січень 2014 року включають результати розгляду заяв 2013 року

адміністративних органів

 

2955

334

дозвільних органів

 

6621

387

реєстраційної служби

 

12917

2545

4.

Кількість відмов адміністративних / дозвільних органів у задоволенні заяв суб’єктів звернень, усього:

у тому числі:

 

 

 

1085

 

 

 

42

 

 

 

 

адміністративних органів

 

486

14

 

дозвільних органів

 

599

28

 

5.

Кількість звернень до ЦНАП, усього:

 

31 982

3771

 

у середньому за місяць:

у тому числі:

 

2665

 

 

 

січень-червень 

 

827

 

 

липень-грудень

(після розгортання в ЦНАП відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)

 

3085

 

 

Найбільш затребуваними у 2013 році були адміністративні послуги, у тому числі дозвільного характеру, суб’єктами надання яких є:

Реєстраційна служба Чернігівського міського управління юстиції у Чернігівській області (реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – видача виписок, витягів, довідок з ЄДРЮОФОП – 7305; реєстраційні дії: 2918 – по юридичним особам, 3586 – по фізичним особам-підприємцям, у тому числі: проведено державну реєстрацію 178 новостворених юридичних осіб та 670 фізичних осіб-підприємців; припинення 85 юридичних осіб та припинення підприємницької діяльності 731 фізичної особи-підприємця); 

Головне управління Держсанепідслужби у Чернігівській області / Чернігівське міське Управління Головного управління Держсанепідслужби у Чернігівській області 1263 (видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; видача дозволу (санітарного паспорту) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання; видача та поновлення експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів);

Управління державної автомобільної інспекції УМВС України в Чернігівській області – 1765 (погодження маршруту дорожнього перевезення небезпечних вантажів; погодження умов та режиму перевезення великогабаритних та великовагових вантажів);

Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області – 734 (оформлення та видача паспорта громадянина України вперше по досягненню
16-річного віку, адміністративна послуга надається з вересня 2013 року);

Департамент екології та природних ресурсів Чернігівської обласної державної адміністрації – 951 (надання дозволів на розміщення відходів та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів; на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; на спеціальне водокористування);

Департамент культури і туризму, національностей та релігій Чернігівської обласної державної адміністрації – 771 (надання висновків про погодження проектів / технічної документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок);

Відділ у справах сім’ї та молоді Чернігівської міської ради – 620 (видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї; продовження терміну дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї);

Територіальне управління Держгірпромнагляду у Чернігівській області – 330 (надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію (застосування) машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки);

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради / управління архітектури та містобудування – 549 (надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки; видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки; оформлення паспорта прив’язки ТС для провадження підприємницької діяльності);

Чернігівська міська рада (готує управління земельних ресурсів) – 411 (надання, вилучення і передача земельних ділянок у користування, у тому числі на умовах оренди, юридичним та фізичним особам у межах м. Чернігова; передача земельних ділянок у власність громадянам);

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради (готує управління квартирного обліку та приватизації житлового фонду) – 313 (квартирний облік громадян міста)

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради (готує комунальне підприємство "Дільниця з контролю за благоустроєм міста" Чернігівської міської ради) – 385 (надання дозволу на тимчасове розміщення зовнішньої реклами; видача ордера на видалення (обрізку) зелених насаджень).

Головне управління Держземагенства  у Чернігівській області – 194  (проведення обов’язкової, добровільної, вибіркової державної експертизи землевпорядної документації);

Державне підприємство "Чернігівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" – 168 (державна реєстрація технічних умов та змін до них).

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

У результаті впровадження регуляторного акта приведено у відповідність до вимог законів України "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та інших нормативно-правових актів з питань надання адміністративних послуг, у тому числі з видачі документів дозвільного характеру (далі – адміністративні послуги), порядок організації роботи та взаємодії учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова (далі – Центр, ЦНАП) з метою спрощення процедур надання адміністративних послуг, скорочення термінів та координація дій усіх учасників надання адміністративних послуг.

Надання адміністративних послуг через державного адміністратора / адміністратора за принципами "єдиного вікна" та "організаційної єдності" дозволяє оптимізувати та спростити процес надання адміністративних послуг, у тому числі без  залучення суб’єкта звернення, чітко визначити порядок і контролювати терміни надання адміністративних послуг, оперативно вирішувати питання, пов’язані з наданням адміністративних послуг, забезпечити комфортність умов надання послуг та надання консультацій суб’єктам звернень представниками суб’єктів надання адміністративних послуг, які працюють у Центрі за встановленим графіком, мінімізувати корупційну складову, що в цілому сприяє налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру, адміністративних органів та суб'єктів звернень, а також формуванню в суспільстві позитивного іміджу влади.

За рахунок контролю з боку державних адміністраторів / адміністраторів за термінами та порядком надання адміністративних послуг значно (у рази) скоротилась кількість порушень термінів та порядку надання адміністративних послуг, особливо у порівнянні з тим, коли послуги надавались суб’єктами їх надання безпосередньо. Зокрема, з 3-4 іноді навіть 6 місяців до визначених діючим законодавством 20 робочих днів скоротились терміни видачі документа дозвільного характеру – висновку державної експертизи землевпорядної документації Головним управлінням Держземагенства у Чернігівській області (колишнє Головне управління Держкомзему у Чернігівській області). Зменшилась кількість безпідставних відмов та відмов, наданих за формальними ознаками; зменшились кількість випадків вимагання надання суб’єктами звернень додаткових документів.

Крім того, на кожне таке порушення з боку адміністративного органу, йде відповідне реагування з попередженням про недопущення порушень з боку структурного підрозділу міської ради – управління адміністративних послуг, створеного відповідно до пункту 5 статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги", у тому числі шляхом інформаційних запитів адміністратора.

В результаті впровадження регуляторного акта додаткові витрати суб’єктів звернень на отримання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, відсутні. В Центрі суб’єкт звернення може одночасно звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, а також отримати необхідні консультації у адміністратора / державного адміністратора / державного реєстратора або спеціаліста-консультанта відповідного адміністративного органа, що значно скорочує його часові та фінансові витрати.

В процесі відстеження результативності регуляторного акта у зв’язку із підготовкою до розширення переліку адміністративних послуг (розширений перелік адміністративних послуг затверджено рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18.11.2013 № 342), які надаються через ЦНАП за рахунок послуг, що надаються відповідними територіальними підрозділами Державної реєстраційної служби України та Державної міграційної служби України, враховуючи структурні зміни, що відбулись в місцевих державних адміністраціях, з метою оптимізації процедур отримання документів дозвільного характеру та приведення у відповідність до вимог Закону України "Про адміністративні послуги" режиму роботи Центру в суботу, для удосконалення порядку організації роботи та взаємодії учасників Центру у сфері організації надання адміністративних послуг рішенням міської ради від 30.09.2013 (33 сесія 6 скликання) до регуляторного акта було внесено зміни, які:

визначили склад учасників Центру відповідно до структурних змін, що відбулись в місцевих державних адміністраціях, а також у зв’язку із розширенням переліку адміністративних послуг, за рахунок послуг, що надаються відповідними територіальними підрозділами Державної реєстраційної служби України та Державної міграційної служби України;

визначили основні завдання, функції та порядок взаємодії учасників Центру з питань державної реєстрації суб'єктів господарювання;

визначили порядок отримання адміністративної послуги з видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон;

удосконалили та спростили процедуру отримання документів дозвільного характеру;

привели у відповідність до вимог Закону України "Про адміністративні послуги" режим роботи Центру в вівторок, четвер та суботу.

В процесі подальшого відстеження результативності регуляторного акта з’ясувалось, що даний регуляторний акт потребує удосконалення з метою зменшення термінів та покращення умов отримання заявниками адміністративних послуг, урахування рекомендацій постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588, конкретизації та деталізації деяких етапів / процедур надання адміністративних послуг. Зокрема, потребують уточнення (конкретизації) / змін та доповнень процедури:

надання адміністративних послуг дозвільного характеру під час повторного звернення в частині строку (не більше п’яти робочих днів) розгляду дозвільними органами поданих документів у разі усунення суб’єктом звернень причин, які стали причиною відмови;

передачі адміністратором вхідного пакета документів суб’єкту надання адміністративної послуги в частині фіксації у відповідному журналі повідомлення про необхідність прибуття представника відповідного адміністративного органу за вхідними пакетами документів;

передачі адміністратором суб’єкту надання адміністративної послуги відпрацьованої заяви про видачу / обмін паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон та проїзного документа дитини в частині термінів та форми опису приймання-передачі;

передачі (видачі) суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг в частині уточнення термінів їх видачі - отримання заявниками особисто або засобами поштового зв’язку, а також термінів та умов зберігання не отриманих заявниками результатів надання адміністративних послуг.

Також, необхідно виключити з тексту регуляторного акта термін "стандарт адміністративної послуги".

З метою постійного інформування суб’єктів звернень про адміністративні послуги та порядок їх надання, інформація щодо порядку надання адміністративних послуг (Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг 

м. Чернігова) розміщена на офіційному сайті управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради http://admincher.com.uaЦентр надання адміністративних послуг міста Чернігова у розділі "Нормативні документи. Порядок роботи центру"; інформація щодо порядку надання відповідних адміністративних послуг – у розділі "Послуги що надаються".

Протягом 2013 року управлінням адміністративних послуг Чернігівської міської ради спільно з комунальним підприємством "Телерадіоагентство "Новий Чернігів" підготовлено дві телевізійні передачі із циклу "Корисно знати: про роботу Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова", які транслювались на місцевому телеканалі "Новий Чернігів". Також, у газеті "Чернігівські відомості" періодично надається інформація щодо режиму роботи Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова. Представники управління адміністративних послуг у 2013 році прийняли участь у 7 навчально-практичних семінарах республіканського та обласного рівня з питань надання адміністративних послуг.

З метою удосконалення та спрощення процесу надання адміністративних послуг, приведення у відповідність до вимог Закону України "Про адміністративні послуги" профільних законодавчо-нормативних документів з питань надання відповідних адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, через центри надання адміністративних послуг, управлінням адміністративних послуг Чернігівської міської ради було підготовлено та за підписом заступників міського голови направлено до Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, Координаційного центру з упровадження економічних реформ при Президентові України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства юстиції України, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21 лист із зауваженнями та пропозиціями до деяких проектів регуляторних актів / пропозиціями щодо удосконалення діючих профільних законодавчо-нормативних актів та приведення їх у відповідність до законодавства з питань надання адміністративних послуг, у тому числі видачі документів дозвільного характеру, оптимізації механізму та етапів надання адміністративних послуг.

На початку лютого 2014 року на території міста в місцях найбільш насичених транспортних та пішохідних потоків на рекламо носіях "сіті-лайт" розміщено рекламу Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова; виготовлені та поступово розповсюджуються тематичні буклети ЦНАП.

 

 


Начальник управління 
адміністративних послуг 
міської ради                                                                                                                                     М. К. Овсяник

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!