Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
14 листопада 2012 р.

Проект рішення Чернігівської міської ради "Про Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова"

Проект рішення Чернігівської міської ради "Про Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова"

 

 Відповідно до Конституції України, законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", Указу Президента України "Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг" від 03.07.2009 № 508/2009, постанов Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 № 526 "Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", від 17.07.2009 № 737 "Про заходи щодо упорядкування адміністративних послуг" та Положення про державного адміністратора і порядок його взаємодії з регіональними, місцевими дозвільними органами та суб’єктами господарювання, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2012 №28, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.01.2012 за № 49/20362, з метою запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг і забезпечення можливості отримання жителями міста та області усіх, або найбільш поширених адміністративних послуг, які надаються місцевими органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, в одному приміщенні, удосконалення взаємодії виконавчих органів міської ради, місцевих дозвільних органів, посадових і службових осіб цих органів у сфері організації надання адміністративних послуг, міська рада вирішила:

1. Затвердити Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова, що додається.

2. Управлінню адміністративних послуг міської ради (Овсяник М. К.) забезпечити:

2.1. Відслідковування і постійний моніторинг дотримання вимог Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова посадовими та службовими особами учасників Центру, задіяними у забезпеченні організації надання встановленого переліку адміністративних послуг.

2.2. Ознайомлення із даним рішенням усіх учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова у десятиденний термін з моменту його прийняття.

2.3. Надання роз’яснень окремих вимог та норм Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова за запитами громадян, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності.

3. Вважати таким, що втратив чинність, Тимчасовий регламент роботи центру надання адміністративних послуг, затверджений пунктом 2 рішення виконавчого комітету міської ради від 22.05.2012 № 124 "Про створення Центру надання адміністративних послуг у місті Чернігові".

4. Відділу зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради (Соломаха І. Г.) та комунальному підприємству "Редакція Чернігівської міської газети "Чернігівські відомості" Чернігівської міської ради (Мокроусова І. М.) в десятиденний строк оприлюднити це рішення.

5. Рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань комунальної власності та розвитку підприємництва (Солдатов В. В.) та заступника міського голови Буцка О. В.

 

 

 Міський голова                                                                             О. В. Соколов


Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!