Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 серпня 2011 року № 226 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова»
1. Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 серпня 2011 року № 226 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова».
2. Назва виконавця заходів з відстеження: управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.
3. Цілі прийняття регуляторного акта: удосконалення нормативної бази в сфері боротьби з незаконними розповсюджувачами зовнішньої реклами на рекламних засобах, установлених з порушенням чинного законодавства в м. Чернігові, а також врегулювання відносин, пов’язаних зі здійсненням демонтажу, обліку, зберіганні і реалізації рекламних засобів зовнішньої реклами, установлених з порушенням чинного законодавства та протидією самовільному встановленню рекламних засобів.
4. Строк виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта: з 22 серпня 2012 року по 4 вересня 2012 року.
5. Тип відстеження регуляторного акта: повторне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження: статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежується результативність регуляторного акта, а також способи одержання даних.
Відстежуються такі показники:
кількість укладених договорів на право тимчасового користування місцями для розміщення рекламних засобів, що знаходяться на об’єктах комунальної власності;
розмір надходжень грошових коштів від плати за тимчасове користування місцями розміщення зовнішньої реклами;
кількість демонтованих рекламних засобів зовнішньої реклами, установлених з порушенням чинного законодавства або недотримання договірних умов з тимчасового користування місцями розміщення зовнішньої реклами на території м. Чернігова.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:
№ з/п |
Показники результативності |
ІІ півріччя 2011 року |
І півріччя 2012 року |
1 |
Кількість укладених договорів на право тимчасового користування місцями для розміщення рекламних засобів, що знаходяться на об’єктах комунальної власності, одиниць |
16 |
21 |
2 |
Середньомісячний розмір платежів за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, тис. грн. (в т.ч. ПДВ) |
82,6 |
139,6 |
3 |
кількість демонтованих рекламних засобів зовнішньої реклами, установлених з порушенням чинного законодавства або недотримання договірних умов з тимчасового користування місцями розміщення зовнішньої реклами на території м. Чернігова, одиниць |
94 |
156 |
Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 серпня 2011 року № 226 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова» було оприлюднено на офіційному сайті Чернігівської міської ради та розміщено на інформаційному стенді в приміщенні комунального підприємства «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Прийняття рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 серпня 2011 року № 226 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова» сприяло збільшенню надходжень до місцевого бюджету та якісному виконанню комунальним підприємством «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради покладених функцій. Кількість розміщених рекламних засобів зовнішньої реклами, які демонтовані підприємством через самовільне їх розміщення або недотримання договірних умов з тимчасового користування місцями розміщення зовнішньої реклами значно зменшилась. Отже, прийняття даного рішення забезпечило досягнення визначених цілей.
Начальник управління
житлово-комунального господарства
Чернігівської міської ради В. Г. Кривенко