Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
19 серпня 2017 р.

Про внесення змін та доповнень до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова


Про внесення змін та доповнень до
Переліку адміністративних послуг,
які надаються в Центрі надання
адміністративних послуг м. Чернігова

З метою приведення у відповідність до вимог діючого законодавства України з питань надання адміністративних послуг Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова, враховуючи зміни законодавства України у сфері містобудування, щодо децентралізації, розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг, беручи до уваги структурні зміни суб'єктів надання адміністративних послуг та узгоджені з ними рішення щодо запровадження надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг м. Чернігова, відповідно до підпункту 4 пункту "б" статті 27 та статті 40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", частини 6, 7 та пункту 3 частини 11 статті 12  Закону України "Про адміністративні послуги", розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг", виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Внести зміни та доповнення до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова (далі – Перелік), затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від
19 листопада 2012 року № 305 зі змінами та доповненнями, внесеними рішеннями виконавчого комітету від 18 листопада 2013 року № 342,
від 16 червня 2014 року № 170, від 6 жовтня 2014 року № 281, від 21 квітня 2015 року № 95, від 20 травня 2016 № 205, від 15 грудня 2016 № 574, і викласти його у новій редакції згідно з додатком.

2. Встановити режим роботи віддалених робочих місць адміністраторів управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради за адресами комунальних підприємств Чернігівської міської ради "Деснянське", "Новозаводське", "ЖЕК-10", "ЖЕК-13":

понеділок, п’ятниця – з 8.00 до 17.00, в тому числі: прийом суб’єктів звернення з 8.00 до 17.00;

вівторок, четвер – з 8.00 до 17.00, в тому числі: прийом суб’єктів звернення з 14.00 до 17.00, з 8.00 до 14.00 – робота з картотеками; 

середа – з 8.00 до 19.00, в тому числі: прийом суб’єктів звернення з 8.00 до 19.00;

1-а та 3-я субота місяця – з 9.00 до 16.00 без обідньої перерви, в тому числі: прийом суб’єктів звернення з 9.00 до 16.00;

інші суботи місяця, неділя – вихідний.

Обідня перерва (без зупинення прийому суб’єктів звернення, крім суботи) – 1 година в період з 12.00 до 15.00 почергово, з урахуванням кількості суб’єктів звернення у черзі в цей період часу.

Час технічної перерви кожного віддаленого робочого місця адміністратора – почергово, згідно з графіком, через кожні 2 – 3 години не більше 7 хвилин.

3. Управлінню адміністративних послуг міської ради (Овсяник М. К.) організувати надання адміністративних послуг відповідно до затвердженого Переліку. 

4. Прес-службі Чернігівської міської ради (Чусь Н. М.) забезпечити оприлюднення цього рішення згідно з чинним законодавством.

5. Рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови  Ломако О. А. 


Міський голова                                                                              В. А. Атрошенко 

 

Секретар міської ради                                                                  М. П. Черненок

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!