Про внесення змін та доповнень до
Переліку адміністративних послуг,
які надаються в Центрі надання
адміністративних послуг м. Чернігова
З метою приведення у відповідність до вимог діючого законодавства України з питань надання адміністративних послуг Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова, враховуючи зміни законодавства України у сфері містобудування, щодо децентралізації, розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг, беручи до уваги структурні зміни суб'єктів надання адміністративних послуг та узгоджені з ними рішення щодо запровадження надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг м. Чернігова, відповідно до підпункту 4 пункту "б" статті 27 та статті 40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", частини 6, 7 та пункту 3 частини 11 статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги", розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг", виконавчий комітет міської ради вирішив:
1. Внести зміни та доповнення до Переліку адміністративних
послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова
(далі – Перелік), затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від
19 листопада 2012 року № 305 зі змінами та доповненнями, внесеними рішеннями
виконавчого комітету від 18 листопада 2013 року № 342,
від 16 червня 2014 року № 170, від 6 жовтня 2014 року № 281, від 21 квітня 2015
року № 95, від 20 травня 2016 № 205, від 15 грудня 2016 № 574, і викласти його
у новій редакції згідно з додатком.
2. Встановити режим роботи віддалених робочих місць адміністраторів управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради за адресами комунальних підприємств Чернігівської міської ради "Деснянське", "Новозаводське", "ЖЕК-10", "ЖЕК-13":
понеділок, п’ятниця – з 8.00 до 17.00, в тому числі: прийом суб’єктів звернення з 8.00 до 17.00;
вівторок, четвер – з 8.00 до 17.00, в тому числі: прийом суб’єктів звернення з 14.00 до 17.00, з 8.00 до 14.00 – робота з картотеками;
середа – з 8.00 до 19.00, в тому числі: прийом суб’єктів звернення з 8.00 до 19.00;
1-а та 3-я субота місяця – з 9.00 до 16.00 без обідньої перерви, в тому числі: прийом суб’єктів звернення з 9.00 до 16.00;
інші суботи місяця, неділя – вихідний.
Обідня перерва (без зупинення прийому суб’єктів звернення, крім суботи) – 1 година в період з 12.00 до 15.00 почергово, з урахуванням кількості суб’єктів звернення у черзі в цей період часу.
Час технічної перерви кожного віддаленого робочого місця адміністратора – почергово, згідно з графіком, через кожні 2 – 3 години не більше 7 хвилин.
3. Управлінню адміністративних послуг міської ради (Овсяник М. К.) організувати надання адміністративних послуг відповідно до затвердженого Переліку.
4. Прес-службі Чернігівської міської ради (Чусь Н. М.) забезпечити оприлюднення цього рішення згідно з чинним законодавством.
5. Рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Ломако О. А.
Міський голова В. А. Атрошенко
Секретар міської ради М. П. Черненок