Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
23 березня 2017 р.

Зараз до міського комунального Call-центру щодня звертаються 150-160 чернігівців


Фото № 1

З початку роботи міського комунального Call-центру восени минулого року було прийнято майже 20 000 заявок. Про це повідомив керівник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок під час заслуховуванні в міській раді звітів комунальних підприємств. Саме на базі цього ЖЕКу Call-центр знаходиться. Після створення він спочатку працював у тестовому режимі і приймав заявки тільки щодо ЖЕК–10, а потім розширив свої можливості і зараз приймає заявки, які стосуються всієї сфери ЖКГ Чернігова.  За словами керівника ЖЕК-10, зараз проводяться роботи щодо підключення взагалі всіх комунальних підприємств міста: КП «АТП-2528», КП «Зеленбуд», КП «Чернігіводоканал». Руслан Волок додав, що на початку опалювального сезону Call-центр приймав 300 – 400 заявок щодня, а зараз у день надходить 150 – 160 заявок.

Як  повідомив начальник управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради Ярослав Куц, серед заякок, прийнятих міським Call-центром за весь період роботи,  роботи КП «ЖЕК-10» стосувалися 7000 заявок, КП «Новозаводське» - 5000, КП «Деснянське» - 3000, КП «ЖЕК-13» - 2100, ТОВ "МАЙАС СІЛТУМС"  - 2300.

 

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!