Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
13 січня 2017 р.

Маршрути комунальної снігоприбиральної техніки на вулицях Чернігова


Фото № 1

Початок січня в Чернігові вирізнився досить великими опадами, які випробовують на міцність комунальні служби міста. У прибиранні його вулиць задіяні всі наявні сили, але для того, щоб система працювала більш ефективно, в робочому порядку йде відлагодження її процесів.

Як розповів прес-службі міської ради начальник Управління ЖКГ Ярослав Куц, зараз редагуються та вдосконалюються маршрути руху снігоприбиральної техніки для обох – денної та нічної – змін.

Принцип такий, що для звичайного дня (або ночі) з товщиною снігового покриву на дорозі до 5 см існують маршрути, якими снігоприбиральна техніка (6 машин з навісним обладнанням та кілька тракторів) проходить кожну добу. Якщо снігу випало не на багато більше, маршрут не змінюється – просто одиниць техніки в ряд ставиться більше.

Виключенням є тільки дні з найбільшими снігопадами, які тривають постійно всю зміну – тоді в цю систему оперативно вносяться корективи. А саме, тоді пріоритетно розчищаються центральні вулиці й ті, де їздять тролейбуси, інший громадський транспорт. У тому числі, для того, аби люди вчасно могли дістатися на роботу. На інші дороги тоді техніка виїжджає пізніше.

Маршрути денної і нічної змін здебільшого не повторюються – тобто деякі дороги і райони міста розчищаються вдень, а деякі вночі. Вночі це центр і основні транспортні магістралі. Удень – інші райони.

Дороги, не зазначені в маршруті, розчищаються по мірі можливості. Наприклад, у безсніжні дні.

Ярослав Куц:

-  Звичайно, в ідеалі – щоби всі дороги розчищалися вночі а потім усі ж – повторно вдень. Тоді нам потрібно, як мінімум, кожну зміну 12 одиниць техніки, яка підмітає, плюс певна кількість тракторів і плюс машини, які посипають. Це на товщину снігу у 10 сантиметрів.

Зараз частина спецтехніки на АТП 2528 працює, як і люди, позмінно. Аби вона працювала цілодобово, потрібно збільшити кількість водіїв, яких не вистачає. Ми зараз вживаємо заходи, щоб задіяти цей резерв машин – зараз переводимо на АТП 2528 водіїв з КШБП.

Саму техніку теж потрібно оновлювати – адже більша частина її стара, з вичерпаним ресурсом. Тобто часто ламається, не годиться для великих навантажень. І, наприклад, старі більш легкі ЗІЛи при великих кучугурах на ту саму роботу витрачають у кілька разів більше часу, ніж нові МАЗи. Цього року містом були придбані для цього КП 5 МАЗів та нові трактори, плюс підприємство має 2 універсали-«Глобуси» на базі МАЗів – це на сьогодні найбільш і потужна, і працездатна техніка при розчистці міста. Плюс ми в лютому (на перспективу) ще купуємо 5 МАЗів.

Але тут вже постає питання ціна-якість. Нарощуючи обсяг і якість боротьби зі снігом, ми збільшуємо витрати. До яких меж це розумно? Адже ніде у світі не тримають снігоприбиральну техніку в такій кількості, щоб можна було розчистить усе одночасно.

При тих умовах і ресурсах, які є в нас, ми робимо для прибирання міста все можливе. І Чернігів чиститься від снігу набагато краще за, наприклад, Київ – хоча там ресурсів у рази більше.

Завдання, які ставляться міською владою в розчистці снігу на дорогах цієї зими, набагато більші за ті, до яких люди звикли в попередні роки. Ніколи не ставилося завдання утримувати дороги сухими і чистими завжди. До цього підприємство не було готове ні технічно, ні морально. Тому зараз усе пере налаштовується, аби стало дійсно краще.

Довідково:

Маршрути руху снігоприбиральної техніки (карта, переліки вулиць).



Завантажити карту






 

 




Прес-служба Чернігівської міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!