Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
28 листопада 2007 р.

Працювати над іміджем міста слід системно і послідовно


Фото № 1
Працювати над іміджем міста слід системно і послідовно – такого висновку дійшли учасники круглого столу під назвою «Імідж Чернігова – реалії та перспективи», що за ініціативи міського голови Олександра Соколова 27 листопада пройшов у Чернігові. Перед учасниками круглого столу з доповіддю «Місто як проект» виступив Олексій Кошель, що представляє популярне видання «Коментарі». Він наголосив, що справа формування позитивного іміджу міста в тому чи іншому ключовому напрямку досить складна, оскільки має бути системною, координованою і добре фінансованою. Також Олексій Кошель ознайомив присутніх із здобутками інших міст в царині самореклами. Серед прикладів згадувалися як українські, так і польські, німецькі міста з їхніми пам'ятками та історією. Олександр Черненко, який співпрацює з виданням «Фокус», розповів, з чого формується імідж міста та надав практичні поради, як краще презентувати своє місто. Основні складові іміджу будь-якого міста – це історичний фактор, інфраструктура, події, екологія, безпека, люди. Як фахівець з регіонального PR, Олександр Черненко запропонував максимальну увагу звернути на розробку презентабельних багатомовних Інтернет-ресурсів, поліграфічних матеріалів, орієнтованих на різні цільові аудиторії, організовувати заходи міжрегіонального масштабу та співпрацювати з високопрофесійними ЗМІ. Особливо активно у сфері популяризації Чернігова як перспективного туристичного центра та поліпшення його інвестиційної привабливості працює управління інвестицій і туризму міської ради. Його начальник Володимир Бурдов розповів про діяльність управління та про ті проекти, які будуть невдовзі втілені. Начальник відділу зв'язків з громадськістю міськради Ірина Соломаха зауважила, що значну роль у творені іміджу міста чи регіону відіграють засоби масової інформації. Від їх об'єктивності, соціальної відповідальності та професіоналізму великою мірою залежить, як будуть сприймати місто – негативно чи позитивно. Підводячи підсумки заходу, заступник міського голови Оксана Тунік-Фриз подякувала учасникам за плідну роботу, цікаві ідеї та висловила впевненість у тому, що концентрація зусиль влади, бізнесу та громадськості, чітка і послідовна робота над творенням іміджу Чернігова як туристичного центра найближчими роками дасть свій результат. Депутати зауважили, що готові вивчити питання виділення фінансів на перспективу для цільової комплексної програми з поліпшення іміджу міста, яка повинна координуватися єдиним центром. В роботі круглого столу взяли участь начальники управлінь та відділів міської та обласної рад, представники депутатського корпусу міської та районних у місті рад, керівники комунальних ЗМІ, представники міських та регіональних ЗМІ. Після обговорення учасники заходу зійшлися на думці, що Чернігів, який славиться надзвичайно багатими культурно-мистецькими традиціями, безцінною архітектурно-історичною спадщиною, спортивними та іншими досягненнями за умови правильного використання сучасних PR-технологій має всі необхідні чинники для поліпшення свого іміджу як на теренах України, так і за кордоном. Відділ зв’язків з громадськістю міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!