У Чернігові на виконання доручення міського голови Владислава Атрошенка активно прибирається міська територія після зимового періоду. До цієї роботи залучені усі комунальні підприємства міста. Так, КП «АТП-2528» щоденно для прибирання міста випускає спеціалізовану техніку: дорожній пилосос «Глобус», трактори зі щітками, навантажувачі, самоскиди. Автомобілям допомагають вантажники та прибиральники, які підмітають тротуари, переходи і зупинки. За чистоту та порядок біля житлових багатоповерхових будинків відповідають комунальні ЖЕКи, а також ОСББ та інші приватні обслуговуючі підприємства.
Про будь-які порушення правил благоустрою, про аварійні ситуації, а також про інші проблемні ситуації у місті чернігівці можуть повідомляти, зателефонувавши до міського Контакт-центру за номером 0800-50-93-50 (безкоштовно й цілодобово).
До прикладу, з початку цього року міський Контакт-центр прийняв 22 тисячі таких повідомлень від чернігівців, щодня надходить близько 250-280 дзвінків. Серед найпроблемніших питань – неналежний санітарний стан прибудинкової території, встановлення незаконних споруд та рекламних вивісок, нанесення незаконних написів на спорудах, стихійна торгівля на вулицях міста.
Нагадуємо, що звернення від мешканців приймаються як в усній формі (через телефонний дзвінок), так і через офіційний сайт контакт-центру або мобільний додаток до нього - «Call-центр CityOn. Чернігів».
Крім того, мешканці можуть до своєї заяви прикріпити світлини, на яких зображене порушення правил благоустрою. Це дозволяє операторам наглядно оцінити вид та ступінь порушення, а також визначити його локацію.
Як уже повідомлялося, у місті триває процес оформлення договірних відносин між ОСББ, житлово-комунальними підприємствами та міським Контакт-центром. Це дозволить покращити результат реагування обслуговуючих підприємств на звернення громадян. Наразі такі договірні відносини вже оформлені з 52 організаціями.
Детальніше: Міський Контакт-центр допомагає чернігівцям вирішувати проблемні питання
Прес-служба Чернігівської міської ради