Вівторок 19 лютого 2019 р. 17:15 14000, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Розділи порталу
Новини

Міський Контакт-центр допомагає чернігівцям вирішувати проблемні питання

До міського Контакт-центру (або Колл-центр) за 2018 рік надійшло майже 600 повідомлень від чернігівців про виявлення порушень правил благоустрою. Найпроблемніші питання – порушення правил благоустрою, неналежний санітарний стан прибудинкової території, встановлення незаконних споруд та рекламних вивісок (42%), нанесення незаконних написів на спорудах (21%), стихійна торгівля на вулицях міста (20%). Про це повідомила керівник Контакт-центру Оксана Дубровна сьогодні, 5 лютого, на розширеній міській нараді.

Нагадуємо, що чернігівці можуть повідомляти про порушення правил благоустрою, про аварійні ситуації, а також про інші проблемні ситуації у місті, зателефонувавши до міського Контакт-центру за номером 0800-50-93-50 (безкоштовно й цілодобово).

Звернення від мешканців приймаються як в усній формі (через телефонний дзвінок), так і через офіційний сайт Контакт-центру або мобільний додаток до нього.

Усі повідомлення автоматично завантажуються в базу даних. Оператори Контакт-центру відразу бачать нові повідомлення, й визначають код реагування, вид звернення та відповідальну організацію, яка виконуватиме замовлення.

За ступенем терміновості реагування всі заявки розбиті на 4 коди: 

  • червоний – аварійний, реагування протягом години
  • жовтий – протягом доби
  • зелений – протягом 2-х тижнів
  • синій – консультативний. 

Міський Контакт-центр щоденно та цілодобово взаємодіє з комунальним підприємством «Муніципальна варта». Це, перш за все, обмін інформацією щодо виявлених порушень правил благоустрою з метою їх усунення. Усі звернення та скарги, які надходять до Контакт-центру від мешканців міста, направляються на виконання КП «Муніципальна варта» з подальшим контролем та отриманням звіту.

Мешканці можуть до своєї заяви прикріпити світлини, на яких зображене порушення правил благоустрою. Це дозволяє операторам наочно оцінити вид та ступінь порушення, а також визначити його локацію.

Працівники КП «Муніципальна варта» після отримання нового повідомлення виїжджають за вказаною адресою і проводять заходи згідно з наданими повноваженнями та статутною діяльністю. Потім Контакт-центру надсилається звіт про усунення виявлених порушень, а старший оператор здійснює зворотний зв'язок з мешканцем міста, який надіслав заявку.

Оксана Дубровна також повідомила, що у грудні 2018 року розпочатий процес оформлення договірних відносин між ОСББ і іншими житлово-комунальними підприємствами та міським Контакт-центром. Це дозволить покращити результат реагування обслуговуючих підприємств на звернення громадян. Наразі такі договірні відносини оформили 21 ОСББ та 1 управляюча кампанія.

 


Прес-служба Чернігівської міської ради

05 лютого 2019 р.
<< попередня  |  наступна >>             головна             повернутись
Анонс
Відкрите місто, зробимо місто краще
Опитування
Курси валют
Infinservice company Infinservice company


© Чернігівська міська рада. Всі права захищено.
© Електронна адреса: gorsovet@chernigiv-rada.gov.ua
© При будь-якому використанні матеріалів Інтернет-порталу Чернігівської міської ради посилання (hyperlink) на www.chernigiv-rada.gov.ua обов'язкове
Розміщення ОКей Інтернет.