Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
1 червня 2018 р.

Працює міський колл-центр: цілодобова гаряча телефонна лінія, сайт і мобільний додаток


Фото № 1

 Адреса офіційного сайту міського контакт-центру - http://chmkc.com.ua

Функціонує додаток для смартфонів - «Call-центр CityOn. Чернігів» та цілодобова гаряча лінія тел. 0-800-50-93-50 (дзвінки безкоштовні з мобільний та міських телефонів).

 Зареєструвавшись на сайті, користувач отримує доступ до Особистого кабінету та може передавати до міського контакт-центру фото та текстові звернення, а потім самостійно в режимі реального часу слідкувати за їх виконанням. Це зручно для всіх громадян, особливо для людей із порушенням слуху.

На сайті функціонує мапа робіт, де позначені термінові роботи та їх причини.

Також тут функціонує мапа звернень громадян. Звернення громадян розподіляються за типами (всього їх 16), що зручно для пошуку, перегляду кількості заявок та контролю за їх виконанням.

Клікнувши мишкою на потрібний тип звернення, користувач одразу бачить на карті всі заявки, що відносяться до цього типу. А натиснувши на значок, що позначає звернення, відразу може прочитати інформацію по ньому.

Міський колл-центр оперативно фіксує звернення жителів Чернігова, що стосуються підвищення рівня води, а також приймає, обробляє та інформує населення про результати розгляду звернень, що стосуються:

- роботи комунальних підприємств, що надають послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій; 

- обслуговування ліфтів;

- прибирання доріг та тротуарів;

- вивезення сміття, утилізації небезпечних відходів; 

- обслуговування зелених насаджень та паркових зон міста;

- ремонту та утримання дорожніх знаків, світлофорів, вуличного освітлення; 

- якості перевезення пасажирів муніципальним транспортом; 

- забезпечення дотримання правил благоустрою міста;

- питань, що стосуються освітнього процесу.

Нагадуємо, за ступенем терміновості реагування всі заявки розбиті на 4 коди, що позначаються відповідним кольором:

- червоний (аварійний) реагування протягом години,

- жовтий – протягом доби,

- зелений – від 3 діб до 90 днів, в залежності від виду робіт,

- синій – консультативний.

Сайт та додаток працюють з грудня 2017 року. Будемо вдячні за Ваші зауваження та пропозиції, що стосуються покращення їх роботи, зручності, наповнення, тощо.

Свої повідомлення щодо функціонування сайту та його мобільної версії залишайте шляхом розміщення через Ваш Особистий кабінет або повідомляйте оператору контакт-центру за телефоном гарячої лінії 0-800-50-93-50.

Ваші побажання обов`язково враховуються та допомагають удосконалювати роботу сайту, зокрема, та колл-центру, в цілому.

Дякуємо за співпрацю!

Ще раз:

Електронна адреса сайту міського колл-центру – http://chmkc.com.ua/.

Завантажити мобільний додаток можна за посиланнями:

для iOS - https://goo.gl/PL7ZDY

для Android - https://goo.gl/NbbUV8

Номер телефону гарячої лінії міського колл-центру у Чернігові – 0-800-50-93-50. Дзвінки безкоштовні. Контакт-центр працює цілодобово.

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!