Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
9 січня 2018 р.

Міський телеканал "Новий Чернігів" готується до мовлення в цифровому форматі


Фото № 1

Чернігівський муніціпальний телеканал  працює в місті з грудня  91-го року. З 94 року має назву „Новий Чернігів”. Раніше телеканал мовив 17 годин  на добу  в  обласному центрі, останні 12 років —  7 годин на добу і покриває 85 % території області.  Крім того телеканал ретранслюють кабельні оператори, які мають 100 тисяч абонентів.

Про основні підсумки 2017 року та перспективи розвитку комунального телеканалу  в 2018 році інформувала сьогодні на розширеній міській нараді директор підприємства Ольга Капустян.

2018 рік має стати переломним, вагомим в історії телеканалу. Планується отримання ліцензії на право мовлення в цифровому форматі  24 години на добу. Це відкриває нові перспективи для колективу і громади.

Для  телеканалу:

— Розширення штату, пошук і виховання нових професійних журналістів, ведучих, телеоператорів, інших творчих і технічних  спеціалістів;

— Створення нових ефірних проектів;

— Освоєння нової ефірної сітки  на 24 години щодоби;

— Відхід від часових обмежень при веденні актуальних ток-шоу, інших програм у прямому ефірі  (наприклад, як важко було підлаштовуватися під наш обмежений ефір колегам з інших регіонів при проведенні телемостів у прямому ефірі);

 Все це передбачає координально новий підхід до організації виробничого процесу, навчання персоналу,  вдосконалення технічної бази, в тому числі придбання  обладнання  для переходу з аналогового тракту на цифровий в середині апаратно-студійного блоку телекомпанії та технічних засобів для доставки сигналу до телевежі (Чернігівської філії концерну РРТ).

Аудиторія, в свою чергу, отримає:

— повноцінний муніципальний телеканал з добовим мовленням;

— нові проекти, більше можливості брати в них участь;

— розміщення замовних матеріалів, в тому числі реклами, в більш широкому діапазоні

— online трансляцію протягом 24 годин на добу замість кількох годин;

 Дослідження розміру аудиторії на прикладі найбільш рейтингового продукту будь-якого ЗМІ — новин.

Телебачення залишається головним джерелом новин як на загальнонаціональному, так і регіональному рівні.  На регіональних телеканалах новини дивляться порядка 40%, на  інтернет-сайтах — 31%.

Щороку зростає частка інтернет-користувачів. На кінець 2017 року вона складає 77% населення України, з них 58% користуються  інтернетом щодня. В містах ці показники значно вище. Телеканал „Новий Чернігів”  минулого року оновив свій сайт згідно з сучасними технічними умовами, новітніми тенденціями і планує в  цьому році  зв’язати його з інтернет-ресурсом міської ради (такими, як основний сайт міськради, туристичний сайт).


Після запровадження обмеженого доступу до ряду російських Інтернет ресурсів, значно скоротилася аудиторія російських соціальних мереж – Одноклассники та Вконтакте, відповідно, частка тих, хто використовує ці мережі для отримання новин також знизилась.

Крім цього, спостерігається зниження рівня користування мережею Twitter порівняно з даними минулого року. Аудиторія користувачів Facebook значно зросла: з 27% у 2015 році до 43% у 2017. Значно збільшилась вона і на сторінці „Телеканал „Новий Чернігів” на ФБ.  Тут ми розміщуємо оперативну інформацію та зйомки, цікаві для громади, до виходу в ефір, анонсуємо авторські проекти, прямі ефіри і т.ін.  

Відсоток респондентів, які користуються Facebook  для отримання новин,  поміж інших соціальних мереж, істотно зріс з 2015 року: з 12% до 31%  у 2017 році.

У листопаді  минулого року прийнята новаПРОГРАМА підтримки та розвитку  підприємства в період провадження цифрового мовлення на 2018-2020 роки.  Основне навантаження, в тому числі  фінансове, передбачено на цей рік, на три роки  — 13 млн. з бюджету, 7 млн.800 тис. грн. — власні кошти підприємтсва.

Окрім революційних кроків у розвитку муніціпального телеканалу цей рік передбачає серйозну підготовку  до презедентських і парламетських виборів. В інформаційному просторі ми зможемо відчувати підготовку вже в цьому році, особливо в другій його половині. Завдяки цьому, а також іншій системній роботі, телеканал планує суттєво збільшити свій дохід рекламних послуг і процент самоокупності.

-  Я зупинилася на основних етапах діяльності нашого підприємства в цьому році і тенденціях розвитку мас-медійного ринку. Зрозуміло, що муніципальний телеканал і надалі працюватиме в інтересах чернігівської громади. Нема напрямку діяльності, тем, які б були поза уваги нашого телеканалу. Вдячна всім за розуміння, участь в піготовці новин і передач, коментарі та роз’яснення журналістам і глядачам. Запрошую до участі в наших проектах —  існуючих і нових. І дивіться нас в ефірі, підписуйтесь на телеканал „Новий Чернігів” у соцмережах - сказала Ольга Капустян.



 Прес-служба Чернігівської міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!