Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
5 грудня 2017 р.

Чернігівська міська рада оприлюднює дані щодо проекту нової дороги на Шерстянку


Фото № 1

Дотримуючись принципу відкритості й залучення громади міста до прийняття важливих рішень, Чернігівська міська рада оприлюднює технічну документацію щодо проекту будівництва в місті нової автомобільної дороги - для під’їзду з вул. Івана Мазепи до житлового району  по вул. Текстильників (мікрорайон "Шерстянка").

Як вже повідомлялося раніше, 15 грудня о 18 годині у залі засідань Новозаводської районної у місті Чернігові ради (вул. Івана Мазепи, 19) відбудуться громадські слухання для обговорення проекту цього будівництва.

Відповідне розпорядження про проведення громадських слухань Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко підписав 29 листопада.

Реєстрація учасників громадських слухань буде розпочата о 17 годині. Для реєстрації потрібно мати при собі паспорт громадянина України

Отже:


Будівництво автомобільної дороги для під’їзду з вул. Івана Мазепи до житлового району  по вул. Текстильників


Основні техніко-економічні показники об’єкту будівництва

з/п

Показники (потужність,

продуктивність, протяжність т. інш.)

Оди-ниця виміру

Кількість

1

Вид будівництва

 

будівництво

2

Класифікація дороги

 

Житлова вулиця

3

Інтенсивність руху на 2037 рік

авт/добу

6900

4

Будівельна довжина під'їзду

км

0,927

5

Будівельна довжина ремонту вул.. Івана Мазепи

км

0,726

6

Будівельна довжина ремонту вул.. Ушинського

км

0,283

7

Загальна довжина за всіма напрямками

км

1,936

8

Пересічення з залізницями в одному  рівні (регульований переїзд)

шт

1

9

Пересічення та примикання з автомобільними дорогами в одному рівні

шт

6

10

Відведення земель в постійне користування

га

1,3531

11

Відведення земель:                           оренда

га

-

12

Заг. обсяг оплачуваних земляних робіт

м3

1445,0

13

Загальна площа дорожнього одягу 

м2

21475,0

14

Площа дорожнього одягу ПШС

тис.м2

106,500

15

Штучні споруди:  

     -   труби

      -   мости

шт/м

шт/м

 

-

-

 

16

Зупинки автотранспорту

шт

6

17

Зовнішнє освітлення

км

1,908

18

Тротуари

м2

5950,0

19

Установка металевої бар’єрної огорожі

м

224,0

20

Горизонтальна дорожня розмітка

м2

507,0


Загальна пояснювальна записка

 

              Робочий проект будівництва автомобільної дороги для під’їзду з вулиці Івана Мазепи до житлового району по вул. Текстильників («Шерстянка») буде розроблятися Чернігівським відділом комплексного проектування ДП “Укрдіпродор” на підставі:

-         завдання на розробку робочого проекту, виданого Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

-         Містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки №27 від 15.02.2011р, виданих Управлінням архітектури та містобудування  Чернігівської міської ради;

-         вихідних даних замовника, необхідних для складання робочого проекту ;

-         Затвердженого варіанту згідно ТЕО.

Автомобільна дорога, яка повинна з’єднати вул. Івана Мазепи з житловим районом «Шерстянка» проходить по існуючій дорозі з твердим покриттям протяжністю 591м вздовж території ТОВ «Чернігіввовна», ТОВ «ІРБІС ЛТД»  та ТОВ ТПК «Північ» і виходить на паркову алею , яка з’єднує вул. Самоквасова та   вул. Текстильників.

У відповідності до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки та узгодженого ТЕО прийняті наступні технічні характеристики дороги:

- категорія вулиці  житлова (ширина в червоних лініях 15,0м);

- початок траси з вул. Івана Мазепи прийнято біля з’їзду на вул. Ушинського;

- кінець траси вул. Самоквасова, вул. Текстильників.

 Робочий проект будівництва дороги розроблено у відповідності до вимог ДБН 360-92** «Планування та забудова міських і сільських поселень», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДБН В.2.3-5-2001 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3-2014 «Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва» та інших нормативних документів.                    

 

                                 Техніко-економічна частина

 

 Житловий мікрорайон «Шерстянка» в адміністративному плані відноситься до Новозаводського району м. Чернігова . В територіальному плані мікрорайон розміщений в південно-західній частині  міста і відокремлений від  його основної частини залізницею «Київ-Чернігів - Гомель» ДТГО  «Південно-Західна залізниця». В даний час транспортний зв’язок з мікрорайоном здійснюється по двох напрямках:

-         по вулиці Щорса -  вул. Ціолковського - вул. Самоквасова;

-         по вул. Любецька – вул. Ріпкинська – вул. Гагаріна – вул. Дніпровська- вул. Попова – вул. Ціолковського – вул.  Самоквасова (вул. Текстильників).

 По даних маршрутах перетин автомобільних доріг з залізницею «Київ – Чернігів –Гомель» здійснюється в двох рівнях.

 Протяжність маршруту  вул. Івана Мазепи -  вул. Ціолковського - вул. Самоквасова починаючи від місця пересічення вул. Любецька з вул. Івана Мазепи становить 6,6км.

Протяжність маршруту  по вул. Любецька – вул. Ріпкинська – вул. Гагаріна – вул. Дніпровська - вул. Попова – вул. Ціолковського – вул.  Самоквасова становить  5,0км.

 Крім того, мікрорайон зв’язаний з основною частиною міста пішохідним тунелем та пішохідним мостом через залізницю в межах станції «Чернігів –Пасажирський» з виходом тунелю на вулицю Івана Мазепи в районі місцевого  ринку  та виходом по мосту в районі  залізничного вокзалу. Протяжність підземного пішохідного переходу до вул. Івана Мазепи становить 0,5 км, протяжність пішохідного маршруту по мосту до залізничного вокзалу становить 0,8 км. В даний час населення мікрорайону в основному користується громадським пасажирським транспортом, який рухається по вул. Івана Мазепи. Надземний та підземний пішохідні переходи через значну протяжність маршруту та специфіку даних інженерних споруд обмежують можливість пересування людей з обмеженими фізичними можливостями. Крім того, користування пасажирським транспортом по двох існуючих автомобільних маршрутах потребує значних затрат часу через їх протяжність та через необхідність здійснення пересадок на інші види транспорту.

 З південної, західної та північної сторони до мікрорайону «Шерстянка» примикає промислова зона міста з підприємствами різних об’ємів та видів виробництва.

 Вивезення продукції підприємств та їх матеріально – технічне забезпечення також здійснюється по двох зазначених  транспортних маршрутах. Значна  протяжність маршрутів збільшує транспортні витрати, що впливає на собівартість продукції.

 Всі наведені фактори знижують комфортність проживання в даному мікрорайоні, що створює соціальну напругу в суспільстві.

 Основні проектні рішення конструктивних елементів   дороги прийняті у відповідності до розрахункової швидкості 60 км/год як для житлової вулиці у відповідності до таблиці 1.2 ДБН В.2.3-5-2001, т.7.1 ДБН 360-92**.

Прийняті проектні параметри плану дороги:

- Категорія дороги – житлова вулиця місцевого значення;

- Кількість смуг руху-2; ширина смуги руху -3,5м;

- Ширина тротуарів – 2х2,25м;

- Ширина проїзної частини – 2х3,5 м+2х0,3 м (дві висоти бордюру);

- Поперечний профіль дороги – двохскатний, бордюрний;

- Поперечний уклон проїзної частини - 25‰  ;

Загальна протяжність – 1,936 км, з них:  будівництво – 0,927 км, реконструкція  - 1,009 км ,

 

Детальний план дороги показаний на кресленні (в 3 частинах, які можна завантажити в гарній якості):

Схема 1

Схема 2

Схема 3

Модель

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!