Субота 25 листопада 2017 р. 01:49 14000, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Розділи порталу
Новини

Програма встановлення лічильників води. Хід виконання

Починаючи з 7-го вересня в місті триває реалізація «Програми встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання мешканцям міста Чернігова на 2017-2020 роки», виконавцем якої визначено КП «Чернігівводоканал». Як і передбачалося, в ході виконання Програми було викрито цілий шар проблем, які мають місце у житлово-комунальному секторі нашого міста. Нажаль, на сьогоднішній день, через жахливий стан внутрішньобудинкових мереж, можливість встановити лічильники холодної та гарячої води для всіх бажаючих – відсутня.

Встановлювати лічильники доводиться у різних умовах

«Програма встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання мешканцям міста Чернігова на 2017-2020 роки» була затверджена рішенням 16 сесії Чернігівської міської ради 28 лютого 2017 року та направлена на соціальний захист населення міста Чернігова. На сьогоднішній день до абонентського відділу КП «Чернігівводоканал» надійшло понад 1,6 тисячі заявок від громадян, які отримують субсидію на сплату комунальних послуг та бажають безкоштовно (за кошти Чернігівської міської ради) встановити лічильники гарячої та холодної води.

Як показало обстеження, в більшості квартир треба встановлювати як лічильник холодної, так і гарячої води. В деяких квартирах є потреба у встановленні відразу чотирьох лічильників – по двоє на гарячу та холодну воду.

Першим проблемним питанням в ході реалізації Програми, стало перекриття гарячої та холодної води в кватирах абонентів. Воду потрібно перекривати для того, щоб замінити корінний вентиль на холодну та гарячу воду в квартирі абонента. Адже залишати вентилі, яким по 40-50 років – просто небезпечно. Це питання – в компетенції організацій, які обслуговують будинки. Треба зазначити, що і за обслуговування та заміну зазначених вентилів також відповідає організація, що обслуговує будинки. Ця послуга входить до тарифів на утримання будинків та прибудинкових територій.

Нажаль, стан мереж в багатьох будинках не дозволяє перекрити лише стояк, до якого підключена квартира. Доводиться відключати від водопостачання цілий будинок! Вирішення проблеми – в терміновій заміні запірної арматури обслуговуючими організаціями.

В будинку №12Б по вул. Захисників України при обстеженні труби гарячого і холодного водопостачання мали пристойний вигляд. Але, як виявилося, труба холодного водопостачання в міжстіновому просторі практично струхла

 

Друга проблема – повністю зігнилі труби всередині будинків. З цією проблемою підрядна організація зіткнулася в перші ж дні встановлення. Після огляду труб в квартирах абонентів спеціалісти впевнились у їх відносно непоганому стані. Але, при встановленні лічильників виявилося, що будинкові труби, до яких приєднаний абонент, скоріш за все нагадують папір з безліччю маленьких дірочок, аніж металеву трубу! Ця проблема ярко виражена в будинках, де комунікації проходять у невентильованих каналах, розташованих у міжстіновому просторі.

Для вирішення цієї проблеми КП «Чернігівводоканал» підготовлено та направлено листи до організацій, обслуговуючих будинки, з проханням вказати, в яких будинках мережі знаходяться в аварійному стані та встановлення лічильників на даний час неможливе.  

Треба констатувати, що саме через незадовільний стан внутришньобудинкових мереж КП «Чернігівводоканал» змушений відтермінувати встановлення лічильників в тих будинках, де це неможливо по технічним причинам. Встановлення лічильників буде проведено під час заміни аварійних стояків обслуговуючими організаціями, або після завершення такої заміни.

«Зашиті в меблі» труби в квартирах мешканців не обслуговувалися роками і здебільшого знаходяться в аварійному стані. Каналізаційна труба в квартирі потребує термінової заміни

Третя проблема також пов’язана зі станом будинкових мереж. Як показав досвід, після перекриття води та повторного її відкриття, з кранів абонентів тече брудна вода. Ця проблема також криється всередині будинків і виникла через відсутність планових промивок будинкових мереж. Для розв’язання проблеми КП «Чернігівводоканал» звертається до організацій, обслуговуючих будинки з проханням проведення промивки будинкових мереж після поновлення водозабезпечення будинків.

У світі прийняття закону  «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який вступив в дію з 02 серпня 2017 року, «Програма встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання мешканцям міста Чернігова на 2017-2020 роки» Чернігівської міської ради – своєчасна і потрібна жителям Чернігова. Нажаль, вона пов’язана з деякими незручностями для абонентів.

КП «Чернігівводоканал» вибачається за тимчасові незручності і просить жителів міста з розумінням ставитися до ситуації. Про хід виконання Програми Чернігівської міської ради ми й надалі будемо інформувати наших абонентів. Запевняємо, що докладемо усіх зусиль для того, щоб якість послуг від комунального підприємства «Чернігівводоканал» була на відповідному високому рівні.


За повідомленням інформаційної служби КП "Чернігівводоканал"
13 вересня 2017 р.
<< попередня  |  наступна >>             головна             повернутись
Анонс
Відкрите місто, зробимо місто краще
Опитування
Курси валют
Infinservice company Infinservice company


© Чернігівська міська рада. Всі права захищено.
© Електронна адреса: gorsovet@chernigiv-rada.gov.ua
© При будь-якому використанні матеріалів Інтернет-порталу Чернігівської міської ради посилання (hyperlink) на www.chernigiv-rada.gov.ua обов'язкове
Розміщення ОКей Інтернет.