Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
9 листопада 2016 р.

Сервіс «Пульс» доступний клієнтам податкової та митниці цілодобово

Сервіс «Пульс» доступний клієнтам податкової та митниці цілодобово


Чернігівська ОДПІ нагадує, що  фахівці Державної фіскальної служби України  цілодобово приймають телефонні дзвінки суб’єктів господарювання та громадян на антикорупційний сервіс «Пульс» щодо неправомірних дій або бездіяльністю працівників  відомства, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

Унікальною особливістю сервісу «Пульс»  є не тільки приймання  у телефонному режимі скарг на дії окремих співробітників фіскальної служби, а і обов’язкова відповідь на подану скаргу з результатами перевірки і прийнятими заходами.

        Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в  режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.

       Номер цілодобової телефонної лінії «Пульс» для клієнтів податкової та митниці: (044)- 284- 00- 07. Детально ознайомитися з пам’яткою користувача можна на офіційному сайті ДФС України ( sfs.gov.ua). 

       Також, у разі наявності інформації про вимагання неправомірної вигоди чи зловживання службовим становищем працівниками податкової та митної служби Чернігівської області негайно звертайтеся до відділу внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Чернігівській області за телефонами: (0462)652-973, телефон «Довіри»: (0462) 668-522, Viber +380632346905.

 Відділ організації роботи Чернігівської ОДПІ

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!