П’ятниця 20 жовтня 2017 р. 13:32 14000, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Розділи порталу

Структурні підрозділи

Aрхівний відділ Чернігівської міської ради

 Поштова адреса

вул. Магістратська, 7, к. 2, м. Чернігів, 14000

Телефон: (0462) 77-48-54

трудового архіву архівного відділу: вул. Мстиславська, 8, м. Чернігів, 14000

Телефон: (0462) 67-28-42

 Електронна адреса

 arhiv@chernigiv-rada.gov.ua

 Основні завдання відділу

1. Реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства в межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста.

2. Забезпечення дотримання законодавства України про Національний архівний фонд та архівні установи.

3. Забезпечення поповнення Національного архівного фонду документами, що мають місцеве значення, їх обліку, зберігання та використання інформації.

 4. Централізоване тимчасове зберігання та використання у трудовому архіві відділу архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових та інших правовідносин юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду, переданих на зберігання у разі припинення діяльності юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців, а також у випадках, визначених законодавством.


Звернення громадян, запити юридичних осіб, надання консультацій 

Для отримання архівних довідок, архівних копій документів, архівних витягів із рішень міської, районних у місті рад, їх виконавчих комітетів, розпоряджень міського голови, інших документів необхідно письмово звернутися до міського голови. Запити від юридичних осіб надаються до канцелярії загального відділу міської ради (вул. Магістратська, 7), заяви від громадян – до відділу звернень громадян міської ради (вул. Шевченка, 9). У зверненні потрібно вказати повну поштову адресу, номер контактного телефону, зазначити який документ необхідний, коли та хто ухвалив рішення, розпорядження, інший документ, на підставі якого буде виготовлено архівний витяг, архівну довідку або архівну копію. До звернення, за необхідності, додаються ксерокопії паспорту та пояснюючих документів, що сприятимуть пошуку інформації.

Прийом громадян та представників юридичних осіб з питань документів Національного архівного фонду (далі – НАФ) здійснює начальник архівного відділу міської ради Крисько Геннадій Михайлович у приміщенні відділу по вул. Шевченка, 50 у робочі дні в понеділок, п'ятницю з 8:30 до 12:00, у середу з 10:00 до 12:00.

Консультації з питань роботи експертної комісії архівного відділу міської ради надаються за тел. 77-48-54 заступником начальника архівного відділу Польгуй Вірою Миколаївною. 

Прийом громадян та представників юридичних осіб з питань роботи трудового архіву здійснюють головні спеціалісти архівного відділу Буцко Лідія Григорівна та Дмитренко Людмила Василівна у приміщеннях відділу по вул. Мстиславська, 8 у вівторок та четвер з 9:00 до 13:00. Зазначені посадові особи надають архівні довідки про заробітну плату, стаж роботи, архівні копії або архівні витяги із наказів керівників ліквідованих підприємств, установ та організацій, які не мали правонаступників і передали документи на зберігання до міської ради; забезпечують приймання на зберігання документів від юридичних осіб, які завершують ліквідаційну процедуру та не мають правонаступників.

 Інформація про відділ

На виконання делегованих державою виконавчим органам міської ради повноважень роботу архівного відділу Чернігівської міської ради спрямовано на зберігання документів НАФ, що мають місцеве значення, і управління архівною справою та діловодством на території міста. Відповідно до власних (самоврядних) повноважень відділ також здійснює централізоване тимчасове зберігання у трудовому архіві архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних осіб, та інших архівних документів, що не належать до НАФ. Відділ є виконавчим органом міської ради без статусу юридичної особи. До його складу входить трудовий архів. Чисельність відділу – чотири посадові особи місцевого самоврядування. Дві посадові особи відповідають за роботу з документами НАФ, дві – за роботу трудового архіву.

Станом на 01.10.2017 у архівному відділі в 754 фондах зберігається 80891 од. зб. У тому числі: в 80 фондах з документами НАФ – 19946 та у 674 фондах трудового архіву – 60945. За дев'ять місяців 2017 року надійшло на зберігання 2196 од. з. У тому числі 101 НАФ та 2095 від 24 юридичних осіб, що ліквідуються. 

Звіти про роботу архівного відділу та про розгляд звернень громадян, які надійшли до відділу за дев'ять місяців 2017 року розміщено у розділі порталу – «Нагальні питання» – «Архівна справа і діловодство».

Відділ зберігає документи НАФ міської ради за 1971–2003 роки, Деснянської районної у місті Чернігові ради за 1974-2000 роки, Новозаводської – за 1971–2001 роки, управління архітектури та містобудування міської ради за 1944-2007 роки, інших юридичних осіб, а також справи з кадрових питань (особового складу) ліквідованих на території міста підприємств, установ та організацій, які не мали правонаступників та передали документи на зберігання до міської ради. Списки фондів з документами НАФ архівного відділу та перелік фондів юридичних осіб, що припинили свою діяльність та передали документи до трудового архіву відділу розміщено у розділі порталу – «Нагальні питання» – «Архівна справа і діловодство».

   У розділі порталу – «Нагальні питання» – «Архівна справа і діловодство» розміщено:

 - Інформації про відділ (з історії архівного відділу Чернігівської міської ради; про роботу архівного відділу Чернігівської міської ради; список фондів архівного відділу Чернігівської міської ради з документами НАФ; список юридичних осіб – джерел формування НАФ у місті Чернігові);

 - Історичну довідку про трудовий архів архівного відділу міської ради;

 - Перелік типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.04.2012 за № 571/20884.

 - Порядок заповнення паспорта архівного підрозділу установи, організації, підприємства;

- Інформацію про впровадження Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації;

 - Рекомендації щодо укладення положення про експертну комісію об'єднання громадян, релігійної організації, підприємства, установи та організації, заснованих на приватній формі власності;

 - Методичні рекомендації про складання номенклатури справ;

 - Наказ Міністерства юстиції України від 10.02.2012 № 232/5 "Про затвердження Типового положення про архівний підрозділ органу державної влади, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації";

- Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції України  від 18.06.2015 № 1000/5;

- Перелік фондів ліквідованих підприємств, установ та організацій, що передали документи на зберігання до трудового архіву архівного відділу Чернігівської міської ради;

- Список ликвидированых в городе Чернигове юридических лиц, документы которых переданы на хранение трудовому архиву архивного отдела Черниговского городского совета.

 

Начальник відділу - Крисько Геннадій Михайлович

Анонс
Відкрите місто, зробимо місто краще
Опитування
Курси валют
Infinservice company Infinservice company


© Чернігівська міська рада. Всі права захищено.
© Електронна адреса: gorsovet@chernigiv-rada.gov.ua
© При будь-якому використанні матеріалів Інтернет-порталу Чернігівської міської ради посилання (hyperlink) на www.chernigiv-rada.gov.ua обов'язкове
Розміщення ОКей Інтернет.