П’ятниця 20 жовтня 2017 р. 13:34 14000, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Розділи порталу

Структурні підрозділи

Управління державного архітектурно-будівельного контролю Чернігівської міської ради



Адреса:  вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017

Телефон:  тел. 77-76-56, 77-77-69

Е-mail: dabk@chernigiv-rada.gov.ua

Графік роботи Управління: з 8.00 год до 17.00 год,

перерва на обід – з 13.00 год до 14:00 год.

 

Управління державного архітектурно-будівельного контролю Чернігівської міської ради (далі – Управління) є виконавчим органом міської ради.

Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в територіальних підрозділах Державної казначейської служби України, печатку з зображенням Державного Герба України і власним найменуванням, відповідні штампи та бланки.

Управління є підконтрольним Державній архітектурно-будівельній інспекції України в межах, визначених законодавством, підконтрольним і підзвітним міській раді, підпорядковується її виконавчому комітету та міському голові. Безпосередньо підпорядковується заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу функціональних повноважень.

Основним завданням Управління є здійснення відповідно до законодавства України державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності.


Основним завданням Управління є:

- надає, отримує, реєструє, повертає документи, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, відмовляє у видачі таких документів, анулює їх, скасовує їх реєстрацію;

- приймає в експлуатацію закінчені будівництвом об’єкти (видає сертифікати, реєструє декларації про готовність об’єкта до експлуатації та повертає такі декларації на доопрацювання для усунення виявлених недоліків);

- подає Держархбудінспекції інформацію, необхідну для внесення даних до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів;

- здійснює державний архітектурно-будівельний контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування, проектної документації щодо об’єктів, розташованих на території міста Чернігова.

* дані функції вступають в силу після передачі відповідних повноважень Державною архітектурно-будівельною інспекцією України.


Працівники управління


Посада

 

 

 


ПІП

 

 


Контактний телефон

 

Приймальні   дні:


Начальник управління


Шкуріна
Людмила Григорівна


(0462) 777-656

 

 


середа
з 14:00 до 17:00

 


Заступник начальника управління


Ровенець
Лариса Вікторівна


(0462) 777-378


Головний бухгалтер


Соловей
Оксана Григорівна


(0462) 777-656


Головний спеціаліст-
юрисконсульт


Шумілова
Олена Володимирівна 


(0462) 777-378


Головний спеціаліст


Манойленко
Юрій Миколайович


(0462) 770-881


Головний спеціаліст


Негодніков
Дмитро Володимирович


(0462) 770-881


Головний спеціаліст (робота з єдиним реєстром)


Буряк
Сергій Володимирович


(0462) 770-769



ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

з питань реалізації змін до містобудівного законодавства

З 10 червня 2017 року будівельна галузь почала працювати за новими правилами та нормами, які встановлено Законом № 1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності».

Так, з 10 червня для об’єктів будівництва скасовано категорії складності, натомість залишаються три класи наслідків – незначний, середній і значний. Об’єкти незначного класу наслідків будуватимуться на підставі повідомлення, середнього і значного – виключно на підставі відповідного дозволу та після проходження будівельної експертизи.

Відтепер великі житлові комплекси, офісні центри, складні промислові споруди (об’єкти значного класу наслідків) та багатоквартирні житлові будинки, лікарні, школи, дитсадки, торговельно-розважальні комплекси (об’єкти середнього класу) будуватимуться виключно на підставі дозволів, після надання повного пакету документів, який ретельно перевірятиметься фахівцями держархбудконтролю.

У зв’язку з чим, звернути увагу експертних організацій на встановлену законом відповідальність у  вигляді штрафу за передачу замовнику проектної документації для виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва,  розробленої з порушенням   вимог   законодавства,   містобудівної документації, вихідних   даних   для   проектування   об'єктів   містобудування, 

будівельних  норм,  державних стандартів і правил, у тому числі за 

нестворення   безперешкодного  життєвого  середовища  для  осіб  з 

обмеженими  фізичними  можливостями  та  інших  маломобільних груп 

населення.

Законом також впроваджується уніфікований акт перевірки та визначаються конкретні терміни усунення виявлених порушень (додаток до постанови КМУ №553 від 23.05.2011 із внесеними змінами постановою КМУ від 07.06.2017 № 407). Крім того, він посилює відповідальність за законність будівництва – як з боку забудовника, так і з боку посадової особи, яка видала дозвіл. Для посадових осіб, які незаконно видали дозвіл, передбачено дисциплінарну, адміністративну та кримінальну відповідальність. А для порушників містобудівного законодавства розміри штрафів за деякими позиціями збільшуються майже вчетверо.

Нові законодавчі норми впорядковують процедури видачі містобудівних умов та обмежень, яку здійснює місцева влада. Зокрема, чітко регламентовано перелік підстав, за яких забудовникам може бути надано відмову.

з 10.06.2017 встановлені нові форми документів: 

 щодо об’єктів із незначними класами наслідків – повідомлення та декларації готовності об’єктів до експлуатації; 


 щодо об’єктів із середнім та значним класом наслідків - дозволи на виконання будівельних робіт та сертифікати; 

Встановлені нові підстави для скасування декларацій:

 припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем (замовником); 

 смерть фізичної особи - замовника або визнання її безвісно відсутньою;

 встановлення під час перевірки порушень вимог містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, невідповідності об’єкта будівництва проектній документації на будівництво такого об’єкта та вимогам будівельних норм, стандартів і правил, порушень містобудівного законодавства, невиконання вимог приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю;

 скасування містобудівних умов та обмежень (інформація про скасування містобудівних умов та обмежень  розміщена на сайті Держархбудінспекції);

 виконання будівельних робіт, не передбачених згідно з декларацією про початок виконання будівельних робіт.

Звернути увагу, що з 10.06.2017 у разі коригування проектної документації замовник будівництва зобов’язаний повідомити відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю із документальним підтвердженням відповідних змін (додаток до постанови КМУ від 13.04.2011 № 466 із змінами внесеними постановою КМУ від 07.06.2017 № 404).

Взяти до уваги, що після 10.06.2017 можливість прийняття в експлуатацію об’єктів будівництва класу наслідків СС2 без ліцензії видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками у підрядника або субпідрядника - містобудівним законодавством України не передбачено.

На об’єктах класу наслідків СС2 (колишня ІІІ категорія складності), що станом на 10.06.2017 знаходяться у стадії будівництва (набуто право на виконання будівельних робіт) генпідрядна та субпідрядні організації мають отримати ліцензію не пізніше 10 серпня 2017 року.

Відповідно до частини 6 статті 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії на будівельну діяльність (далі – ліцензії), які були чинними на день набрання чинності цього Закону (28.06.2015) або видані після 28.06.2015 є безстроковими.

Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва (або відповідна категорія складності), на яких суб’єкт господарювання має право виконувати роботи, та види будівельних робіт, які виконує на об’єкті будівництва конкретний суб’єкт господарювання, мають бути відображені у додатку до його ліцензії. Відсутність у додатку таких видів робіт прирівнюється до здійснення будівельної діяльності без ліцензії.

При виявлені в ході виконання контрольних повноважень Управлінням порушення генеральним підрядником (підрядником) та субпідрядниками організаційних та технологічних вимоги до будівництва об’єктів, встановлених Ліцензійними умовами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 (із змінами), а саме щодо:

 своєчасного оформлення та ведення виробничої та виконавчої документації, передбаченої ДБН A.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», іншими будівельними нормами та нормативними документами у сфері містобудівної діяльності;

 дотримання під час будівництва вимог нормативно-правових актів, будівельних норм та нормативних документів у сфері містобудівної діяльності та робочої документації;

 невиконання виданих приписів щодо усунення вищезазначених порушень та/або зупинення підготовчих та будівельних робіт передбачено повідомлення органу ліцензування (апарат Держархбудінспекції) із наданням завіреної належним чином копії акту перевірки. (Підстава – пункт 5 частини 9 статті 19 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»).

Також, звертаємо Вашу увагу, що постановою КМ У від 07.06.2017 № 406 затверджений перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.

Згідно з внесеними змінами постановою КМУ від 07.06.2017 № 409 до постанови КМ У від 13.04.2011 № 461 Замовник зобов’язаний внести в повному обсязі плату за видачу сертифіката після прийняття рішення про його видачу, розмір якої складає:

для закінчених будівництвом об’єктів із середніми наслідками (СС2) – 4,6 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

для закінчених будівництвом об’єктів із середніми наслідками (СС3) – 5,2 прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Раніше ця сума розраховувалась виходячи з мінімальної заробітної плати.

 

Крім того, звернути увагу, що пунктом 9 постанови КМУ № 461  встановлено, що прийняття в експлуатацію багатоквартирних житлових будинків відбуватиметься  за умови дотримання вимог державних будівельних норм щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.





Анонс
Відкрите місто, зробимо місто краще
Опитування
Курси валют
Infinservice company Infinservice company


© Чернігівська міська рада. Всі права захищено.
© Електронна адреса: gorsovet@chernigiv-rada.gov.ua
© При будь-якому використанні матеріалів Інтернет-порталу Чернігівської міської ради посилання (hyperlink) на www.chernigiv-rada.gov.ua обов'язкове
Розміщення ОКей Інтернет.