Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
21 червня 2018 р.

Розпорядження міського голови "Про впровадження системи електронного документообігу"

УКРАЇНА

ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

м. Чернігів

20 червня 2018 року                                                                         № 166-р


Про впровадження системи
електронного документообігу

 

Керуючись пунктами 19, 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», розпорядження Кабінету Міністрів України 20.09.2017 року № 649-р «Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні», з метою забезпечення виконання договору № 104 від 18.06.2018 року "Про надання послуг":

1. Утворити робочу групу з впровадження системи електронного документообігу у складі:

 

Шевченко О. В.

перший заступник міського голови, голова робочої групи;

Фесенко С. І.

заступник міського голови – керуючий справами виконкому, заступник голови робочої групи;

Ткаченко Н. В.

 

 

головний спеціаліст відділу програмного та комп`ютерного забезпечення міської ради, секретар робочої групи

 

Члени Робочої групи:

 

Бузницький О. П.

начальник відділу програмного та комп`ютерного забезпечення міської ради;

Нагорний І. А.

головний спеціаліст відділу програмного та комп`ютерного забезпечення міської ради

Корюковець А. Д.

головний спеціаліст відділу звернень громадян міської ради;

Антоненко О. С.

головний спеціаліст відділу звернень громадян міської ради;

Редік А. В.

начальник загального відділу міської ради;

Барикіна О. М.

заступник начальника загального відділу міської ради;

Якименко Л. С.

головний спеціаліст загального відділу міської ради;

Горбач С. А.

головний спеціаліст загального відділу міської ради;

Латина В. В.

головний спеціаліст загального відділу міської ради;

Миколаєнко Р. С.

начальник юридичного відділу міської ради.

 

 

2. Робочій групі забезпечити впровадження системи електронного документообігу в Чернігівській міській раді та її структурних підрозділах.

3. Керівникам структурних підрозділів міської ради, керівникам комунальних підприємств та головам районних у місті рад:

3.1. Надавати членам робочої групи необхідну інформацію для впровадження електронного документообігу;

3.2. Визначити відповідальних працівників, які будуть задіяні при впровадженні системи електронного документообігу в відповідному підрозділі для взаємодії з членами робочої групи.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника міського голови Шевченка О. В.


Міський голова                                                                                            В. А. Атрошенко

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!