20 червня 2018 року № 166-р
Про впровадження системи
електронного
документообігу
Керуючись пунктами 19, 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», розпорядження Кабінету Міністрів України 20.09.2017 року № 649-р «Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні», з метою забезпечення виконання договору № 104 від 18.06.2018 року "Про надання послуг":
1. Утворити робочу групу з впровадження системи електронного документообігу у складі:
Шевченко О. В. |
перший заступник міського голови, голова робочої групи; |
Фесенко С. І. |
заступник міського голови – керуючий справами виконкому, заступник голови робочої групи; |
Ткаченко Н. В.
|
головний спеціаліст відділу програмного та комп`ютерного забезпечення міської ради, секретар робочої групи
|
Члени Робочої групи:
|
|
Бузницький О. П. |
начальник відділу програмного та комп`ютерного забезпечення міської ради; |
Нагорний І. А. |
головний спеціаліст відділу програмного та комп`ютерного забезпечення міської ради |
Корюковець А. Д. |
головний спеціаліст відділу звернень громадян міської ради; |
Антоненко О. С. |
головний спеціаліст відділу звернень громадян міської ради; |
Редік А. В. |
начальник загального відділу міської ради; |
Барикіна О. М. |
заступник начальника загального відділу міської ради; |
Якименко Л. С. |
головний спеціаліст загального відділу міської ради; |
Горбач С. А. |
головний спеціаліст загального відділу міської ради; |
Латина В. В. |
головний спеціаліст загального відділу міської ради; |
Миколаєнко Р. С. |
начальник юридичного відділу міської ради. |
|
|
2. Робочій групі забезпечити впровадження системи електронного документообігу в Чернігівській міській раді та її структурних підрозділах.
3. Керівникам структурних підрозділів міської ради, керівникам комунальних підприємств та головам районних у місті рад:
3.1. Надавати членам робочої групи необхідну інформацію для впровадження електронного документообігу;
3.2. Визначити відповідальних працівників, які будуть задіяні при впровадженні системи електронного документообігу в відповідному підрозділі для взаємодії з членами робочої групи.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти
на першого заступника міського голови Шевченка О. В.
Міський голова В. А. Атрошенко